recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: WDTV live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: WDTV live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Juni-2010
Sted: Lille skensved
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: WDTV live
    Sendt: 02-Februar-2016 kl. 16:46
WDTV live sælges. Højeste bud over 0 kr afhentet (afhentning foretrækkes).

Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 16:28
Sidste chance. Den ryger på genbrugspladsen, når jeg får taget mig sammen.
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 20:04
Hvor befinder den sig? Vil du evt sende den? Går ud fra den virker som den skal ? ;)
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6509
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 20:29
Vil gerne give 50+ fragt
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2016 kl. 22:17
Hej,

Beklager det sene svar. Den virkede i hvert fald OK, da jeg gemte den væk. Jeg skal nok afprøve den inden, hvis det er.

Der er gået så lang tid siden jeg lagde annoncen op, at jeg har fået smidt alle mine papkasser til storskrald i mellemtiden, så for at være helt ærlig, så tiltaler det mig ikke at bøvle med at købe indpakning og forsendelse, hvis jeg på nogen måde kan blive fri. Den befinder sig i nærheden af Køge. I visse tidsrum på visse hverdage kan den også befinde sig omkring Ballerup.

Den fylder dog ikke så meget, så jeg kan sagtens have den liggende i noget tid, hvis nogen overvejer at kigge forbi. Til syvende og sidst kan den vel godt sendes, men det er sgu så bøvlet for os der ikke har et posthus som nabo.
Til top
elendil Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elendil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2016 kl. 09:54
Last chance.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu