|
Udendørs overvågningskamera |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Februar-2016 kl. 16:56 |
I forbindelse med nybyggeri vil vi gerne have et udendørs overvågningskamera i vores gårdsplads. Hvilke synes I vi bør kigge på? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
D-link er noget af det bedste. Ikke lige den her model til udendørs, men prøv at søg.
http://www.edbpriser.dk/Articles/Article.aspx?aid=%7B96DAE8DA-67EB-4EC5-8ABC-4C35B9D140CF%7D |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Der er jo en del af den slags, men der vil da være en god idé med noget som har bevægelse føler, så det kun er aktivt og e.v.t optager når der er bevægelse, og måske også kan stilles til kun at være aktivt i bestemte perioder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Kunne et UniFi Video Camera måske være et bud? Eller har I et bedre bud?
Redigeret af JensJ200 - 06-Februar-2016 kl. 16:58 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
Er du seriøs kigger du på et Axis: http://www.axis.com/
Har gode erfaringer med deres P1357-E DLink kan jeg ikke anbefale, især ikke deres MyDlink-serie, jeg har kæmpet med deres 935L (idendørs hjemmebrug) og ved hver ny firmware introduceres der nye problemer. Dlink er måske fint i en test her og nu men på den lange bane er der for meget bøvl. Mvh Redigeret af Droid - 06-Februar-2016 kl. 17:47 |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Du skriver ikke noget om niveauet på overvågningen, altså hvor mange kameraer, hvor høj opløsning, hvad med når det er mørkt? osv.
Men prøv at kigge på http://www.arlo.com hvis det skal være nemt og praktisk
|
|
![]() |
|
Jeg søger 1-2 udendørs kamera, som kan overvåge hvem der kommer til mit hus, både når det er lyst og mørkt. Kameraet skal kunne give mig besked på min iPhone når det opdager aktivitet. Arlo ser rigtig smart ud, men synes det er et stort problem, at man ca. engang i måneden skal skifte batterier.
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
Hvorfor tror du batterierne skal skiftes 1 gang om måneden? Jeg har haft 3 kameraer siden juni sidste år, 2 af dem har stadig ca. 75% power, det sidste som også er det længst fra base stationen (30-40 meter) gik kold sidste uge. |
|
![]() |
|
Branchekender ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 361 |
Du kunne se på et Y-cam HomeMonitor kamera, som er perfekt til netop din situation. Fordelen er, at den virker ud af kassen, og opsætningen er utrolig let.
Det er et standalone kamera, som opfylder dine krav med advarsel og app til din smartphone. Alle optagelser gemmes online i 7 dage, og kameraet kræver en internetforbindelse via Wi-Fi eller ethernet. Husk at købe udendørskameraet i HD udgaven. https://www.y-cam.com/how-it-works/ Redigeret af Branchekender - 07-Februar-2016 kl. 08:05 |
|
![]() |
|
Ser ud til at Y-Cam HomeMonitor Outdoor HD Pro opfylder alle mine krav, så mange tak for det tip :)
Eneste problem er nu at konen synes den vil være for grim at montere på huset, men det vil være et problem med alle udendørs overvågningskameraer. Nu må jeg lige tænke overhvordan man pænest montere den udenfor. Har jo alle muligheder, når vi bygger nyt, hvis I har nogen gode ideer siger I selvfølgelig bare til :)
|
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Hej
Jeg er glad for mit Foscam. Se mere på www.foscam.dk Jesper |
|
![]() |
|
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
Hvordan synes du Arlo fungerer til hverdag? Jeg ovejer et 2 kamera setup men er i tvivl om det bliver generende at få notifikationer hele tiden? F.eks om sommeren når vi er på terrassen, skal man jo slå systemet fra for ikke at blive bombaderet med notifikationer, glemmer man så ikke at slå det til igen? Håber du vil dele af dine erfaring med systemet, da det både har WAF og samtidig giver en smule sikkerhed når man ikke er hjemme. |
|
Apple & Sonos entusiast
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |