recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Sony MD og CD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Sony MD og CD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Master_Geek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Sony MD og CD
    Sendt: 11-Februar-2016 kl. 14:55
Søger en Minidisc afspiller fra Sonys ES eller QS serie samt en CD afspiller fra samme serier.

Pris efter model og aftale.
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2016 kl. 22:34
jeg har en sort MDS-JE700 i QS-serien stående (desværre uden fjernbetjening) Der er også en pose med 115 discs og 11 originale med bl.a. Bruce Springsteen, Sade og Billy Joel, og en transportabel MZ-1. Købt brugt her på siden. Kan det have interesse?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Point: 1698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2016 kl. 07:19
WTF?!? Hvor blev mit tidligere indlæg af? Nå, vi prøver igen...

Sonys ES og QS serie er en rimelig bred definition, der strækker sig over mange år og apparater, så jeg ved ikke om dette overhovedet har interesse.

Jeg har en STR-DB940(QS) receiver, som jeg fornyligt skiftede ud med en STR-DN1040 *udelukkende* fordi førstnævnte ikke har HDMI ind/ud (det skal man jo have nu om stunder). Savner allerede DB940 meget. Sony lavede bare bedre kvalitet dengang. Receiveren er i sort set mint condition. Ingen ridser og ingen brugsspor.

Har desuden en CDP-X222ES cd player, som også er i samme gode stand *men* jeg har åbenbart ikke været flittig nok til at bruge den de senere år, så laseren kunne trænge til en rensning. Ærligt talt ved jeg dog ikke om jeg overhovedet vil af med den.

EDIT: Hvorfor opretter du to tråde omkring det samme?

Redigeret af azrael - 12-Februar-2016 kl. 07:21
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2016 kl. 08:33
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

jeg har en sort MDS-JE700 i QS-serien stående (desværre uden fjernbetjening) Der er også en pose med 115 discs og 11 originale med bl.a. Bruce Springsteen, Sade og Billy Joel, og en transportabel MZ-1. Købt brugt her på siden. Kan det have interesse?

Den kunne bestemt have interesse.
Hvor står den i landet og hvad tænker du af pris?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Master_Geek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2016 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

WTF?!? Hvor blev mit tidligere indlæg af? Nå, vi prøver igen...

Sonys ES og QS serie er en rimelig bred definition, der strækker sig over mange år og apparater, så jeg ved ikke om dette overhovedet har interesse.

Jeg har en STR-DB940(QS) receiver, som jeg fornyligt skiftede ud med en STR-DN1040 *udelukkende* fordi førstnævnte ikke har HDMI ind/ud (det skal man jo have nu om stunder). Savner allerede DB940 meget. Sony lavede bare bedre kvalitet dengang. Receiveren er i sort set mint condition. Ingen ridser og ingen brugsspor.

Har desuden en CDP-X222ES cd player, som også er i samme gode stand *men* jeg har åbenbart ikke været flittig nok til at bruge den de senere år, så laseren kunne trænge til en rensning. Ærligt talt ved jeg dog ikke om jeg overhovedet vil af med den.

EDIT: Hvorfor opretter du to tråde omkring det samme?

Det er stereo forstærker jeg leder efter, desværre.
Og det er to forskellige salgstråde, jeg henviser blot til en anden tråd i dem begge. 
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2016 kl. 14:36
Har svaret på PB :-)
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu