recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kablet forbindelse til Sonos højtalere i nyt hus?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kablet forbindelse til Sonos højtalere i nyt hus?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensJ200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2012
Status: Offline
Point: 316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensJ200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kablet forbindelse til Sonos højtalere i nyt hus?
    Sendt: 15-Februar-2016 kl. 08:49
Vi skal snart bygge et nyt hus, og for at skåne mit Wifi, så trækker jeg naturligvis netværkskabler til alt der står fast.

Jeg er dog meget i tvivl om jeg også bør trække netværkskabler til alle mine Sonos højtalere. Det er trodsalt kun lyd, som der overføres til dem, og altså ikke så tungt som fx video. Derudover kunne man nemt forestille sig, at de netværks højtalere jeg vil have i fremtiden slet ikke har mulighed for at sætte en kablet forbindelse på.

Ville I sætte kablet forbindelse på alle jeres Sonos højtalere i et nyt hus?
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 09:11
Hvis du trækker det i tom rør, så kan man altid smide noget andet i senere, ekstra stikkontakt eller lign. hvis udtaget senere skal bruges til noget andet. Den mulighed afskærer du dig fra hvis du undlader.

Og mit svar vil så være, alt hvad der kan kables bør kables. Så undgår du unødigt mange enheder på trådløst.

Redigeret af fiskerendk - 15-Februar-2016 kl. 11:03
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 10:45
Jeg ville klart gøre det, hvis jeg havde muligheden.
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Februar-2014
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 10:55
Enig. Hvis jeg havde muligheden ville jeg også trække minimum to CAT6 til hvert eneste rum.

Det kan jo ikke kun bruges til netværk, men også til ting som analog lyd eller HDBase-T.

Redigeret af HenrikStevn - 15-Februar-2016 kl. 10:56
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu