|
Kablet forbindelse til Sonos højtalere i nyt hus? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2016 kl. 08:49 |
Vi skal snart bygge et nyt hus, og for at skåne mit Wifi, så trækker jeg naturligvis netværkskabler til alt der står fast. Jeg er dog meget i tvivl om jeg også bør trække netværkskabler til alle mine Sonos højtalere. Det er trodsalt kun lyd, som der overføres til dem, og altså ikke så tungt som fx video. Derudover kunne man nemt forestille sig, at de netværks højtalere jeg vil have i fremtiden slet ikke har mulighed for at sætte en kablet forbindelse på. Ville I sætte kablet forbindelse på alle jeres Sonos højtalere i et nyt hus?
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du trækker det i tom rør, så kan man altid smide noget andet i senere, ekstra stikkontakt eller lign. hvis udtaget senere skal bruges til noget andet. Den mulighed afskærer du dig fra hvis du undlader.
Og mit svar vil så være, alt hvad der kan kables bør kables. Så undgår du unødigt mange enheder på trådløst. Redigeret af fiskerendk - 15-Februar-2016 kl. 11:03 |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Jeg ville klart gøre det, hvis jeg havde muligheden.
|
|
![]() |
|
HenrikStevn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Februar-2014 Status: Offline Point: 913 |
Enig. Hvis jeg havde muligheden ville jeg også trække minimum to CAT6 til hvert eneste rum.
Det kan jo ikke kun bruges til netværk, men også til ting som analog lyd eller HDBase-T. Redigeret af HenrikStevn - 15-Februar-2016 kl. 10:56 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |