|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() Sendt: 24-August-2006 kl. 13:06 |
|
Hvad så - skal vi ikke have et fælleskøb af denne geniale maskine?? Det er da bare for smart - at næste gang jeg er i Filippinerne kan jeg sidde og programmere DVD-optageren når bare jeg har min bærbare og en telefonforbindelse... |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Gode mulgheder du har valgt i afstemningen.
![]() Jeg tror konklusionen ud fra afstemningen bliver at der er stemning for at lave et fælleskøb. ![]() Ja det er virkelig en genial dims de der lancerer, men jeg synes godt nok det er mange penge at smide for den. Men som med så meget andet: HVis prisen er rigtig så er jeg klar. ![]() Mvh Michael |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7981 |
![]() |
|
Ja, men der er jo ikke meget ved at medtage "nej, ikke interesseret", fordi afstemningen skal blot vise hvor stor interessen er for et fælleskøb. Hvor mange der ikke vil være med er ikke interessant. Jeg ville helst have haft kun "ja, interesseret" som valgmulighed, men man kan ikke oprette en afstemning med mindre end to svarmuligheder.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
|
Kan ikke være tvivl om at vi skal have et FK på den her dims. Vil dog gerne lige se en review eller 2 for at verificere at den kan levere hvad den lover.... Hvis den kan det så er jeg mere end klar |
||
![]() |
||
p-HD ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Jeg er helt klart også særdeles interesseret i denne lille dims.
Men når man ser på hvad den vejledende pris er på sony.co.uk (£229,-) og så, hvad man kan få den til ved en af eBays powersælgere, og endda som spritny, så må det vel kunne lade sig gøre at få dimsen til en god pris i DK. Er der overhovedet nogen, som forhandler den i DK? Åh ja, og fungerer det KUN med Sony produkter eller fungerer det med hvilken som helst recorder? Redigeret af p-HD - 25-August-2006 kl. 17:12 |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ikke endnu. Det du har fundet på eBay er US-produktet. Det europæriske produkt kommer i næste måned. Vejledende pris herhjemme bliver 2600 kr, hvilket svarer meget godt til de £229,- du har fundet den til i England.
Men en hvilken som helst recorder, dvd, video. Hvis softwaren ikke kender koderne for fjernbetjening, så er der en 'learn mode' også. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
|
Hmm, der er da godt nok nogle specifikationer i den auktion der undrer mig. Tuner: NTSC Hvad er det for en tuner de snakker om? Der er vel ingen tuner i boksen. Og processor requirement: Pentim 4.1GHz or more Det var ikke så lidt, og til hvad? Det er vel boksen der skal stå for a streame signalet og ikke ens PC. EDIT: Ja ok, her tænkte jeg på en PC i hjemmet (for at boksen kunne sende signalet), men det er jo nok ikke nødvendigt. Men en 4.1GHz processor i en bærbar til at modtage signalet lyder også som lidt meget. Jeg så dette som en selvstændig boks der blot krævede en internetforbindelse for at virke. Skal PC'en så også være tændt for at det virker? Og disse to ting modsiger vel direkte hinanden: The new LocationFree products also integrate a dynamic DNS service so there is no longer any need to use external dynamic DNS providers. Sony does not offer a Dynamic DNS service. Sony recommends the service provided by Dynamic Network Services Inc., which can be found at www/dyndns.org. Nå, jeg vil nu også godt se nogle anmeldelser af dette produkt inden jeg hopper med på et fælleskøb. Mvh Michael Redigeret af Maggerholm - 25-August-2006 kl. 17:36 |
||
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |