|
Bedste PVR til Kodi, HDHR3-4DC, YouSee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
encorez ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 09-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2016 kl. 10:56 |
Hej Er der nogen der har gode argumenter for et stykke PVR from for et andet til brug med HDHR3-4DC og YouSee og med Kodi som frontend? Jeg kan se på https://www.silicondust.com/support/faq/ der er flere muligheder Jeg har flere års erfaring med MediaPortal, men kender ikke de øvrige. Er der store forskellige i features, mulighed for god, nem (evt gratis) TV-guide? Noget PVR der er bedre til at optage og hurtigere eller smartere på nogen måde? Eller er det bare fuldstændig ligegyldigt, fordi de gør/kan nøjagtigt det samme? På forhånd mange tak
|
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er for nylig skiftet fra at anvende WMC til DVBLink med Kodi klienter. Det er jeg ret glad for.
Jeg kan ikke levere en sammenlignende analyse, men noget af det jeg faldt for ved DVBLink er at det opleves meget stabilt, der er en plugin til Kodi, og så kan man tilkøbe guide data for 1 år for EUR25. Og så virker visning af TV-guide og afspilning på iPad og iPhone godt. DVBviewer er billigere, men jeg oplevede det lidt rodet.
|
|
![]() |
|
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan også anbefalde DVBLink. har brugt det i mange år uden problemer.
Jeg har også yousee og bruger de EPG data som er i kanalerne og er fint tilfreds med dem. Jeg bruger Kodi og klienten er rimelig stabil. Der kan være enkelte problemer en gang imellem. Men det er et kodi issue hos mig. Luk af kodi og start igen (Kun Kodi, altså ikke nogen genstart af PC.) Jeg har Kodi og DVBlink på samme Windows 10 maskine (NUC i5)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |