|
Højtaler hjælp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Charley ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2016 Sted: Nykøbing.mors Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Marts-2016 kl. 14:39 |
Hej recordere har lige et spørsgmål der går på hvad for højtaler jeg får mest glæde ved.
jeg er ved at færdig gøre mit 7,1 HIFI setup i den forbindelse har været rundt og lytte lidt til disse højtaler. Monitor Audio Front: monitor audio bronze 6 Bag + Side højttaler: monitor audio bronze 1 Center: monitor audio bronze. Sub: Monitor Audio Bronze w10 subwoofer Dynaudio Front: dynaudio excite x38 Bag + Side højttaler: Dynaudio Excite x14 Center: Dynaudio Excite 24 B&W Front: b&w cm9 s2 gulvhøjttaler Bag + Side højttaler: cm1 s2 kompakt Center: cmc s2 centerhøjttaler sub: asw 10cm s2 subwoofer. med kan ikke rigtig blive enig med mig selv om hvad der vil være det bedste køb. da de skal stå i min stue. HIFI setupet skal kunne bruges til både at give god lyd ved musik samt film. i er velkommen til at komme med nogle andre højttaler hvis i mener at jeg er bedst tjent med nogle ander. Højtalerne vil blive tilsluttet min pioneer SC-Lx81 OBS jeg bor i lejlihed
Redigeret af Charley - 20-Marts-2016 kl. 15:34 |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, jeg har lyttet og ejet en del. Dem jeg har været mest glade for en mine Triangle fra hifi freaks. Tag et lyt inden du beslutter dig, tror ikke du vil fortryde.
|
|
![]() |
|
-Henrik- ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-December-2012 Status: Offline Point: 412 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smag er individuelt - du må ud i nogle butikker og lytte til tingene.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |