|
S: 2xCM9 Piano Sort + NAD C390DD Inkl HDMI |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
L8rS8n ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2016 kl. 18:53 |
Desværre får jeg ikke brugt mit setup så meget som jeg har lyst til længere, derfor har jeg besluttet at sætte det til salg. (alt står perfekt, ingen ridser eller fejl, kvittering haves)
Priser for følgende: 2 x B&W CM9 Piano blank sort: 15.000 kr. http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/hi-fi-and-audio/hi-fi-and-av-speakers/bowers-and-wilkins-cm9-605934/review 1 x NAD C390DD inkl HDMI modul: 15.000 kr. http://www.lydogbillede.dk/test/nad-c390dd/ HIFI Kluppens Jubilæumskabler pris: 1000 kr. (normal pris 2500) Samlet Pris 31.000 kr (Sælges kun samlet). Har også et sæt Van Den Hul The Orchid XLR kabler liggende fra min gamle NAD M3 forstærker som jeg forbandt med en Dac Magic. Disse sælges for 1000 kr. Har du lyst til at høre eller se mit setup inden du beslutter dig, kan dette godt arrangeres. Sættet er på Amager. |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er forskellen på dine højttalere og dem her: http://www.dba.dk/hoejttaler-bw-cm9-200-w/id-1022381811/
Ud over den store prisforskel naturligvis. Samme spørgsmål til forstærkeren: http://www.dba.dk/forstaerker-nad-c390dd-150/id-1023021272/
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Regn med ca 2/3 af nyprisen ved salg af udstyr på under 2 år, med kvitteting og i fin stand.
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
L8rS8n ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-November-2012 Status: Offline Point: 8 |
NAD C390DD:
min version er inkl. HDMI dette er normalt et tilkøb. http://www.pricerunner.dk/pl/96-2762519/Forstaerkere-og-Receivere/NAD-C390DD-Sammenlign-Priser Denne pris er også eksklusiv HDMI. CM9 Højtalerne: Hvorfor vedkommende sælger disse fede højtalere til ekstrem underpris kan jeg ikke forklare. Kan kun sige den pris han kommer med er ualmindelig god. Det eneste jeg kan sige er mine står helt perfekt, ingen fejl og blevet passet utroligt godt på og har kvittering. Som nævnt i mit indlæg står de så godt som nye. Varerne blev købt hos HIFI kluppen på Åboulevarden her i København.
|
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
Jeg har mange gange kigget efter et sæt CM9, og de plejer at ligge omkring samme pris som brugeren på DBA, plus/minus kr. 1.000.
|
|
![]() |
|
Jonas Baadsgaard ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Januar-2012 Sted: Allerød Status: Offline Point: 475 |
Hvis du er interesseret i at sælge, så bør du overveje at revidere priserne.
Cm10 står tit på dba.dk til omkring 10000 kr. Der står også en Nad C390dd2 derinde til 10500 kr der har været til salg i 3 mdr. Med lidt held får du 20-21000 kr for det hele. Jeg ville dog dele op. Så henvender du dig til dobbelt så mange potentielle købere ![]() Udover det så super fede højttalere ![]() Redigeret af Jonas Baadsgaard - 22-Marts-2016 kl. 07:49 |
|
Vh Jonas Baadsgaard Petersen
Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg tror også du skal revurdere priserne - især på CM9. Der er desuden lanceret en CM9 S2.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
Enig i de angivne råd. Jeg solgte et par, dog med trykkede diskanter til 6500kr og det tog nogle måneder.
Imellemtiden holdt jeg skarpt øje med priserne der lå fra 6000kr (I perfekte stand oven i købet) og op til 11.000kr. Et realistisk salg vil jeg mene ligger på ca 8500kr i fin stand
|
|
![]() |
|
Hvis der ikke er mere at komme efter er der jo stort set ingen grund til at sælge dem.
Et par nye CM9 S2 ligger i 10.000 kr. pr stk. Derfor har jeg svært ved at forstå at prisen skal ligge så meget lavere. Mine højtalere fejler absolut ingen ting, dermed er en 10.000 kroners forskel mig uforstående. Det er jo ikke fordi der er den store forskæl på dem ud over den gamle CM9 har synlige skruer i fronten og de ikke kommer med beskyttelse til diskanten, dette kan dog tilkøbes hos HI-Fi Klubben, har jeg ladet mig høre. :) Ser ingen grund til at undersælge et helt perfekt system. :) Har ikke travlt med at komme af med dem, så jeg tager bare den tid det tager. Jeg er selvfølgelig åben over for bud, men så stort et spring har jeg ikke lyst til at gå med til. |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Jeg har solgte mine cm9 forleden dag. Tror cirka jeg brugte 6 måneder. Fik 10.000 som jeg selv var tilfreds med. De var fra 2013.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Kan godt forstå det er surt værdien ikke vurderes højere. Desværre vil jeg også mene at de er mere realistiske end dit eget udgangspunkt. Netop det er grunden til at der så oftest rådes til at købe brugt i stedet for nyt.
Så du kan enten beholde dit ellers rigtig fede setup, eller æde det store tab der er ved at købe nyt.
|
|
![]() |
|
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 888 |
Har også selv lige fået vurderet et sæt højtalere.1 år gamle nypris 24,000kr forventet salgspris 9,000kr. Så man taber en del ved salg.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |