|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Marts-2016 kl. 17:24 |
Philips HUE "starter pack" + 1 ekstra pære sælges. Består af 4 HUE-pære - alle E27 og farve - samt en HUE Bridge.
Fejler intet. Købt d. 8/11-2014, så stadig med reklamationsret. Kommer i original kasse, og kvittering haves for det hele (1780 kr.) Befinder sig i Aarhus. Kan sendes for købers regning. HBO: 700. Sælges samlet. Lader annoncen løbe indtil tirsdag d. 29/3. Jeg tillader mig at lukke annoncen før deadline, hvis den 'rette' salgspris imødekommes. Annoncen kører også på DBA.
Redigeret af Ukke - 28-Marts-2016 kl. 15:14 |
|
![]() |
|
brfcjon ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa vh Kasper
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Det kan hentes i Aarhus C. Jeg smider en adresse over PB til vinderen, da jeg ikke lige ønsker at have den offentliggjort her.
Det er Bridge v 1.0. Eneste forskel på 1 og 2 er support for Apple HomeKit.
|
|
![]() |
|
Nu også til salg på DBA.
|
|
![]() |
|
FlyingHippo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2016 Sted: --- Status: Offline Point: 169 |
500 + fragt?
|
|
![]() |
|
Nej.
Min HBO er 700, som det også tydeligt er anført i annoncen. Sidste sæt der blev solgt her på siden, gik for 900 med 3 pærer og det var i februar. Mit sæt er med 1 ekstra pære. Og jeg har ikke travlt med at sælge. |
|
![]() |
|
sr7009 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2015 Status: Offline Point: 200 |
giver gerne de 700
|
|
![]() |
|
Hej. Det er noteret. Der er dog indgået en aftale om afhentning her til formiddag via DBA. Jeg opdaterer tråden. |
|
![]() |
|
SOLGT
Redigeret af Ukke - 28-Marts-2016 kl. 15:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |