recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG UF772 og Logitech Harmony Hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG UF772 og Logitech Harmony Hub

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HonkyHonk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2005
Sted: Grindsted, DK
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HonkyHonk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG UF772 og Logitech Harmony Hub
    Sendt: 31-Marts-2016 kl. 13:14
Hej alle

Jeg håber der er nogen, der kan hjælpe mig med at få min Logitech Harmony (incl. Hub) til at kunne tænde og slukke mit TV.

Ifølge Logitechs kompabilitetsguide skulle mit TV være 100% kompatibelt, men uanset hvad jeg prøver rent opsætningsmæssigt vil Harmony, hverken tænde eller slukke TV'et.
Jeg har prøvet at ændre 'Power'-funktionen inde i opsætningen på Harmony både til at benytte 2 forskellige taster til hhv. tænd/sluk og én tast - intet har jeg fået til at virke.

Er der nogen der har et ligende setup (Harmony og LG UF772 TV), hvor det virker - eller måske endda har samme problem som mig, hører jeg gerne fra dem.

Hele ideen med Harmony går jo lidt af fløjten, når man alligevel så skal have fat i sin remote til TV'et.
Jesper

LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2016 kl. 13:58
Har du også prøvet at lære din HUB power kommandoerne fra din originale remote?, fordi det lyder som du bliver nødt til det, hvis altså alle andre knapper til TV virker.....
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HonkyHonk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2016 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Har du også prøvet at lære din HUB power kommandoerne fra din originale remote?, fordi det lyder som du bliver nødt til det, hvis altså alle andre knapper til TV virker.....
Ja, det har jeg også prøvet - uden det store held - men kan jo ikke udelukkes, at jeg har gjort et eller andet forkert.
Jesper

LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2016 kl. 14:56
Jeg har gjort det før med HUB'en, da jeg havde Motorola IPTV boks som Logitech ikke kendte.
Det var besværligt men det lykkedes dog.....
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HonkyHonk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2016 kl. 15:16
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Jeg har gjort det før med HUB'en, da jeg havde Motorola IPTV boks som Logitech ikke kendte.
Det var besværligt men det lykkedes dog.....
Kan være jeg skal give det en chance til.

Jeg synes nu ellers aldrig jeg tidligere har oplevet problemer med nogle af de produkter jeg har haft - Harmony har praktisk talt altid kunne styre dem, så undrer mig over at netop dette TV fra LG (som dog er en af de større spillere) skulle give problemer.

Jesper

Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2016 kl. 10:46
Har du forsøgt at kontakte Logitech supportQuestion
Da jeg skulle sætte min Harmony remote op for et pat år siden, havde jeg et problem, og skrev til support, og dagen efter fik jeg svar, at de havde løst problemet form migClapClap
Mvh Jesper
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu