|
Receiver og tv - manglende lyd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-April-2016 kl. 21:22 |
Hej.
Har en Yamaha receiver rx-v779 og et Sony W815 tv, hvor jeg ikke kan få lyd på. Jeg har forbundet receiveren og tv'et med et hdmi kabel. Fra receiveren går det fra "hdmi out ARC" og til tv'et "hdmi ARC". Burde der ikke være lyd på med denne forbindelse? |
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du slået det til på TV, og receiver?
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
Det er jeg ved.
Men desværre er manualen kun på Engelsk og Svensk. Er der ikke en regel for at der skal være en på Dansk? |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Som Wernermeyer siger, så skal de også aktiveres i menuerne på hhv receiver og TV.
|
|
![]() |
|
Fik lyden frem.
Men det undre mig at receiveren skal stå på AV4 for at få lyd ud. Men det kan jeg da leve med, men lidt underligt :-) Der kommer sikkert flere spørgsmål de kommende dage, da jeg ikke er så god til engelsk ![]() |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det kan du jo lave om. I opsætningsmenuen kan du vælge hvilken "kanal" receiveren skal stå på, for at modtage lyd over ARC.
|
|
![]() |
|
Tak.
Det vil jeg prøve i morgen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |