|
V: Asustor AS5004 og Beyerdyanmic DT990 premium |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2016 kl. 11:42 |
Jeg står med en Asustor AS5004T 4 bay nas som jeg tænker lidt på at sælge igen, da jeg vil over i noget Linux selvbyg server :)
Den er købt ved Komplett d. 17.02.2015. Står som ny, ingen ridser eller lignende. Dertil har jeg et sæt Beyerdynamic DT 990 premium købt 04.03.2013. Der er lidt slitage på hovedbøjlen, ellers fejler de ingenting. Går med tanken om at prøve et andet sæt, evt. dt770 eller fidelio x2 :)
Hvad vil i mene prisen vil være? |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen bud? :)
|
|
![]() |
|
t33j4y ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Aner intet om dine headphones, men NAS'en er en fin sag der i dag har en nypris på omkring 2900,-
Så det skulle du nok kunne få 60-75% af, alt efter om køber bare skal have en NAS eller er specifikt hooked på din model.
Redigeret af t33j4y - 16-April-2016 kl. 18:01 |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 358 |
Der var et par til salg på G&G og Hoved-Fi.dk til en udbudspris på 700,- hvad de endte med at gå for ved jeg ikke, men mon ikke det var der omkring.
De beskrives så som nye, hvilket du ikke gør med dine. Ellers en god hovedtelefon
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |