|
S: NAD, Thule, B&W og Rega Planar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Gneeew ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-April-2016 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2016 kl. 23:16 |
Jeg er desværre nødsaget til at skille mig af med mit elskede anlæg bestående af nedenstående elementer: - Thule Spirit PA100 effektforstærker - 2 x B&W DM 603 S3 gulvhøjttalere - Rega Planar 3 pladeafspiller - NAD PP1 phono forforstærker - VM Acoustic S3 stereorack med fire glasplader - Højttalerkabler og phonokabler Bortset fra de to forhold, som er flaget nedenfor fungerer alting upåklageligt. Jeg har kvitteringer på alt undtagen Thule-effektforstærkeren. Volumenknappen på NAD-forstærkeren er lidt løs og skal trykkes ind, når man drejer på den. Den kan formentlig fikses, og der medfølger under alle omstændigheder original fjernbetjening, som fungerer perfekt. Mellemtoneenheden på den ene højttaler har fået et lille tryk, men det kan ikke høres, og kan kun ses, hvis "skærmen" er taget af. Enheden kan skiftes separat. Jeg modtager gerne bud på hele baduljen, men også på enkelte elementer - jeg forbeholder mig dog retten til ikke at sælge delene enkeltvis, hvis jeg ikke får tilfredsstillende bud på tilstrækkeligt mange af elementerne. Alt kan høres og afhentes på Amager, men jeg bringer også gerne ud i Københavnsområdet - eller længere, hvis det hjælper med at få en handel på plads :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |