|
streaming tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2016 kl. 09:46 |
er der nogen der har prøvet 247 vidtz og hvilke erfaringer har i gjort. Billedkvalitet/lyd ?
![]() |
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://malwarefixes.com/remove-247vidz-com/
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
kan vi ikke blive enige om at hvis en virksomhed der tilbyder streaming af alverdenes TV-kanaler og fodboldkampe og jeg ved ikke hvad, og det er helt utroligt billigt, så er der 2 ting galt.
1. det er yderst illegalt. og risikoen for at blive offer for mere end et lille scam er ret stor 2. disse ting er ikke tilladt at diskutere i forummet! |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Claus_jac - Vi må diskutere alt det pirateri vi vil i forum, vi må derimod ikke råde til det, linke til det eller guide til det. Men selvfølgelig må vi gerne snakke om det.
Udover det, så ja, hold dig fra det skrammel. Udover det 100% er ulovligt, så ser det heller ikke særlig sikkert ud. Redigeret af Nagash - 12-April-2016 kl. 17:44 |
|
![]() |
|
lydemann ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Vamdrup,Denmark Status: Offline Point: 124 |
Jeg kan nu ikke se at det er pirateri at se Netflix. Jeg betaler jo for det på lovlig vis
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8671 |
Hvem taler om Netflix? |
|
![]() |
|
touche
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |