|
Troldtekt priser |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2016 kl. 17:32 |
|
Jeg skal forhåbenligt snart til at lave mit loft om og installere troldtekt.
Jeg har fundet den rigtige (Ultrafin Hvid 600*1200 K5) hos optimere til 91,80kr inkl moms pr plade. Det er ret billigt iforhold til vejledende pris. Men da det ikke er 'godkendt' af konen endnu, så kan jeg ikke tillade mig at købe det. Er der nogen som ved om denne pris er en som man normalt altid kan finde det til. Tænker bare lidt i forhold til hvor 'travlt' jeg har med godkendelsen
![]() |
||
![]() |
||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad med at spørge hvor du har fundet prisen.
|
||
![]() |
||
ldplusse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 359 |
|
De kan jo så kun svare på deres vegne. Derfor ville jeg høre nogle som måske kendte lidt til prisen gennem tiden.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Normalprisen ser ud til at være højere. Kan du ikke reservere pladerne til prisen?
http://www.pricerunner.dk/sp/troldtekt-ultrafin.html |
||
![]() |
||
BlueFox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2015 Sted: København Status: Offline Point: 553 |
|
Jeg kikkede på dem for ca. 14 dage siden da Bauhaus havde dem i kataloget til 170 kr/stk så lidt stabil er den. Jeg har så ikke fået set dem i virkeligheden og derfor ikke købt dem. Men fandt også Optimera som klart billigst for UltraFine.
|
||
mvh
MichaelS Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33 |
||
![]() |
||
jj79 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
|
Det er billigt - normalt vil man kunne finde dem på tilbud rundt omkring til 100, og få sin lokale trælast til at matche prisen eller gå lidt under - kommer også an på mængden.
|
||
![]() |
||
|
Ja det er billigt. Må nok se om jeg ikke snart kan slå til. (Altså få lov
![]() |
||
![]() |
||
|
Så har de lige sat pladerne på som kampagne til 71,96kr inkl moms.
De skulle have kampagnen i længere tid. Det er satme billigt.
|
||
![]() |
||
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
|
Hvorfor skal det være ultra fin? Jeg har selv den fine udgave
|
||
![]() |
||
|
Det skal være så fint som muligt, for pladerne er ikke alt for kønne. Så jo finere de bliver, jo pænere synes jeg det bliver.
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Så blev købet godkendt af konen og 45 plader er på vej.
Jeg har 4 Atmos lofthøjtalere som der skal fræses ud til. Bliver spændende. Det kostede 'kun' en masse tøj til børnene at få det godkendt
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |