|
TV-Tuner kort til Win10 |
Besvar |
Forfatter | |
kroogar
Junior bruger Oprettet: 06-Februar-2007 Status: Offline Point: 34 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-April-2016 kl. 17:04 |
Hej
Jeg har en Windows 10 PC og et ældre Terratec H7 kort. Desværre er de ikke så gode venner og jeg får BSOD hver gang jeg forsøger at scanne efter kanaler i DVBLink. Derfor: Er der nogen, der kan anbefale et godt TV-Tuner kort jeg kan proppe i min PC så jeg er i stand til at optage programmer fra mit YouSee kabel-TV? Jeg har kigget lidt på nedenstående to men er usikker på om de vil virke: http://www.digital-devices.eu/shop/en/cine-series/cine-series/203/dd-cine-c2/t2-v7-twin-tuner-card-dvb-c/c2/t/t2-pci-express-card?c=156 http://www.technotrend.eu/2987/TT-connect_CT2-4650_CI.html På forhånd tak og god weekend :-)
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10476 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og det skal være med CI slot?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
kroogar
Funktioner
Tak(0)
|
>Og det skal være med CI slot?
Mehh... er det kortlæseren, hvis man har betalings-TV? Så nej. Jeg skal bare kunne se de normale gratis kanaler i YouSee's pakker...
|
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
OK, i så fald har jeg et KNC One TV Station kort til salg for kr. 300,-. Kortet er et PCI kort og fungerer upåklageligt med Windows 10 og Yousee, Stofa etc.. Jeg bruger det sammen med DVBViewer.
Det befinder sig i Aalborg. Skriv hvis det har interesse. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
kroogar
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tænker lige over det... vil helst have det med regning og faktura til revisoren... men overvejer det lige
|
|
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan vel også være DVBLink der giver problemet?
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
fltk
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skriver da naturligvis gerne en kvittering. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
|
kroogar
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det har du naturligvis ret i... I Windows 7 var DVBLink bare så meget lettere at sætte op end fx Team Media Portal som jeg ellers også har forsøgt mig med. Men måske jeg skulle give det en chance mere. ..
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |