|
S: LG bluray\harddisk optager |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2016 kl. 14:54 |
Fin bluray\harddisk optager med 1000 mb harddisk fra LG sælges. Kommer fra ikke-ryger hjem, virker upåklageligt.
900 kr |
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor bor den?
![]() |
|
![]() |
|
Champ100 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 338 |
Den bor i skagen
|
|
![]() |
|
M.Madsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 74 |
Hmm er det muligt at sende sådan en på forsvarlig vis?
|
|
![]() |
|
Jeg har ik kassen men kan selvfølgelig få en kasse i netto og smide en masse Krossede aviser omkring maskinen, og så tape den men det er nok det bedste jeg kan gøre
|
|
![]() |
|
Det er desværre nok for risky for mig
|
|
![]() |
|
Har snakket med min svoger som arbejder i elektronik butik og han har en kasse godt ikke til en LG men en kasse fra en dvd afspiller som kan rumme LG'en, hvis det kunne være en mulighed så skriv
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvilken model er det ?
|
|
![]() |
|
LG HR559
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Ifølge LG's side er der da kun eb 500 GB hdd i den
|
|
![]() |
|
I standard udgaven er der kun 500 GB, men i min model er der en terabyte. Jeg havde nogle problemer med den 1 model på 500 GB og den blev sendt ind til LG og som et plaster på såret sendte de en opgraderet model tilbage til mig hvilket man ikke siger nej tak til
|
|
![]() |
|
Jeg overvejer lige til jeg får gryn på kontoen igen.
Så ser vi om du har fået den solgt til den tid. (En lille pres-bal hvis nogen sidder og overvejer at slå til ;-))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |