|
SOLGT V: Defekt Marantz AV7005 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
eyvind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2016 kl. 18:35 |
Har en Marantz AV7005, med defekt HDMI board. Har sendt forespørsel på reparasjon, men de ville ikke gi en ca. pris før de hadde kikket på den.
Lyd delen fungerer som den skal. Hva ville en fornuftig salgspris være ? Ingen kasse, eller kvittering. Den er kjøpt i Norge. Redigeret af eyvind - 28-April-2016 kl. 14:55 |
|
![]() |
|
eyvind ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen som har en formening ?
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Jeg har ikke brug for HDMI delen. Byder 500kr
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvad har du selv i tankerne?
|
|
![]() |
|
Har ingen formening om pris. Jeg kan ikke bruke den, og det er for dyrt å reparere.
Den skal afhentes i 2770, gjerne i løpet av neste uke. Kan notere deg for de 500 @mylle hvis du vil. Så kan jeg la den køre et par dager. |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Hej Eyvind.
Har du mulighed for at aflevere den i Dyssegård hos min søster? Jeg bor nemlig i Nordjylland :) Mvh Jacob |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Byder 600
|
|
![]() |
|
Glemte helt av denne, beklager.
Mylle: Jeg har ingen bil, så levering er desverre ikke aktuelt, med mindre det er til nærmeste nabo. Den er din til de 600 @mkirkelund hvis du vil ha den. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Det er i orden. Vi tales lige ved vedr afhentning osv :)
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
Hvis Køber springer fra, er jeg klar !
Redigeret af len61 - 27-April-2016 kl. 18:38 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |