recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt 65'' 4k til 6900 kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt 65'' 4k til 6900 kr.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Reptilen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-April-2016
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reptilen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt 65'' 4k til 6900 kr.
    Sendt: 20-April-2016 kl. 20:17
Hej,

jeg skrev for lidt tid siden omkring køb af tv. Er kommet frem til efter at have læst diverse steder på nettet, at jeg nok kommer til at fortryde, hvis ikke jeg køber et 65 tommer tv.

Er der nogen der overhovedet har nogen erfaring med denne model: http://www.swedx.se/product_info.php?products_id=932&osCsid=bb6fqgd5hjq1c5t1n7u8jpdfn3

Eller bare erfaring med mærket? For mig lyder det helt ubekendt, så jeg tror jeg holder mig fra det. Meeeen 6900 danske kroner for et 65'' 4k tv er da fristende. Kan ikke umiddelbart finde nogen test af tv'et?

Mvh. Jens.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2016 kl. 20:21
ærligt, jeg kender ikke mærket eller tv'et for den sags skyld, men hæfter mig ved, at der er umiddelbart er en ventilator i tv'et! Det alene er nok til ikke at friste mig.
Til top
Reptilen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-April-2016
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Reptilen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2016 kl. 20:38
Haha okay ja LOL Prisen fristede bare!
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2016 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

ærligt, jeg kender ikke mærket eller tv'et for den sags skyld, men hæfter mig ved, at der er umiddelbart er en ventilator i tv'et! Det alene er nok til ikke at friste mig.

Mener du blæseren? Det er der vel i de fleste tv i dag.

Panasonics DX900 har 6 stk.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 09:09
Satme billigt...

Fristende at prøve, og hvis det er noget skrammel, så kan det altid ryge op på 2. sal til alt det andet gamle udstyr...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 09:17
Det må være TV'ets Dacia. En hulans masse for ingen penge
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Mener du blæseren? Det er der vel i de fleste tv i dag.

Panasonics DX900 har 6 stk.

formulerer mig lige lidt bedre:
Én blæser, som jeg lige kan se. Det ville jeg være bange for at købe, uden at have set tv'et i drift, da én ventilator kan betyde en højere støj end mange.
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 13:28
Så en blæser du ikke kan se larmer mindre, end en blæser du kan se en udskæring til?
That logic
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 13:38
Mon ikke der er stor risiko for pixelfejl på panelerne. De skriver Pixelpolicy 2 på det billige. 

Redigeret af digitalt.tv - 21-April-2016 kl. 13:39
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2369
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af Flick Flick skrev:

<span style="line-height: 16.8px;">Så en blæser du ikke kan se larmer mindre, end en blæser du kan se en udskæring til?</span>
<span style="line-height: 16.8px;">That logic</span>…

Det er ikke en blæser man kan se, kontra en blæser man ikke kan se.

Én blæser skal nok arbejde mere for at køle det samme som 2, 4 eller 6 skal køle. Er der flere blæsere kan de køre med lavere hastighed, og derfor larme mindre.
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Det er ikke en blæser man kan se, kontra en blæser man ikke kan se.

Én blæser skal nok arbejde mere for at køle det samme som 2, 4 eller 6 skal køle. Er der flere blæsere kan de køre med lavere hastighed, og derfor larme mindre.
Du må kende til indmaden siden du kan sige det, kan du ikke vise os et billede så?
For det lyder som om du ved at varmehåndteringen ikke er god i det TV, og i hvert fald ikke bedre end andre.

Et board med køleprofiler og 1 blæser kan sagtens være bedre og mere lydløs end et board med 6 blæsere og ingen køleprofil.
Udover det ved du jo heller ikke hvor mange blæsere der er i det, der kan også være flere, bare fordi du kun kan se udskæring til en, betyder det ikke at der kun er en.
Medmindre du kender til indmaden selvfølgelig :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2016 kl. 17:14
Ordet kan var pointen. Jeg skriver intet om at den gør. Men jeg ser intet om lydniveauet nævnt og skriver derfor, at jeg ikke føler mig fristet.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu