|
Atmos højttalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Maj-2016 kl. 09:44 |
||
Hej. Jeg skal have nogle atmos højttalere og har brug for lidt hjælp. Jeg har kig på dem her.
hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-kompakte-hoejttalere-boston-acoustics-bravo-20-p-1579.html Kan de bruges. Mine surround højttalere er fra samme producent så det kunne være de spiller godt sammen. Eller har i nogle andre forslag på nogle højttalere. Hvis der findes nogle mere flade der ikke fylder så meget i loftet kunne det også være en mulighed. De må Max koste 2000 kr og skal være hvide. Håber der er nogle der har tid til at hjælpe ![]() |
|||
![]() |
|||
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Atmos højttalere skal jo ikke sidde i hjørnerne, men placeres på loftet, så dem du linker til ville måske ikke være så "pæne".
Mvh Troels |
|||
![]() |
|||
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
||
Jeg kan se at hififreaks også har boston indbygningshøjttalere, men dem de fører er kun halv pris af dem du linker til, så spørgsmålet er om de er gode/kraftige nok til dit setup.
http://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-hoejttalere-indbygningshoejttalere-boston-hsi250-p-1960.html De har en indbygningsdybde på 7.8cm, så man kan lave en flad kasse og monterer højttaleren i hvis du ikke ønsker at lave huller i loftet... ![]() |
|||
![]() |
|||
sokken ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 653 |
||
Yes ved godt de skal sidde i loftet men ved ikke om der findes flade højttalere og jeg synes ikke de her så så store ud |
|||
![]() |
|||
||
Tak for forslaget men vil ikke have huller i loftet og vil heller ikke til at bygge noget selv. Finders der ikke højttalere der er lidt flade og kan bruges til atmos |
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
||
Cambridge WS30, hvor man monterer et tilpasset beslag i modsatte ende af hullerne til vægbeslaget.
|
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
Tak for det. Ja de ser fine ud. Når du skriver tilpasset beslag kan man så bruge dem beslag der er med eller skal man have fat i nogle andre. Hvis der er nogle der har andre forslag så skriv endelig ![]() |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
Hvad med nogle XTZ S2
|
|||
![]() |
|||
||
Tak for forslaget men efter hvad jeg kan finde på prisen er det noget over min budget
|
|||
![]() |
|||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
||
Du skal selv lave en løsning, så de kan lofthænges. |
|||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|||
![]() |
|||
||
Okay. Ved du hvad for nogle beslag jeg kan bruge |
|||
![]() |
|||
Sven Palvig ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2012 Status: Offline Point: 376 |
||
Tag i Silvan og køb afhængig af loftstype. Har du beton så er det alm. rav plugs og skruer. r det et lag gips, så noget der passer til et loft med et lag gips. Der er forskel på loft og væg.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |