|
S: WD TV Live, Logitech Duet, højtalere osv. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thomasholde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Køge Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2016 kl. 13:01 |
Det er første gang jeg skriver
her (læser gennem mange år) så bær over med mig
![]() Jeg sælger diverse ting jeg ikke
længere bruger. Hvis noget af det har interesse så skriv endelig.
Logitech Squeezebox Duet Stand: God Pris: kr.
2 stk. Argon 7012BK
højtalere
Jeg foretrækker afhentning, og alle ting er placeret i
Køge. Vi kan sagtens finde ud af en rabat, hvis der er flere ting du kan bruge. Redigeret af thomasholde - 08-Maj-2016 kl. 20:22 |
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man kan byde, vil jeg gerne byde Kr.400 på Nas, og Forstærker (er der iøvrigt remote, med til forstærker ? ).
Venligst Lennart
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
thomasholde ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2016 Sted: Køge Status: Offline Point: 6 |
Der er remote med til forstærkeren. Buddet er noteret
![]() |
|
![]() |
|
jhinge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 144 |
Dali Aw-8 subwoofer 200 afhentet
|
|
Onkyo TX-NR616. Optoma HD600X. Projecta Fast Ramme 81". Samsung e8500
|
|
![]() |
|
Dali Aw-8 subwoofer og 1 stk. Western Digital WD TV Live G3 er solgt. Denon DRA-F102 forstærker og Netgear Readynas Duo RND2150 er reserveret.
|
|
![]() |
|
Prisen er sat ned på Duet og højtalere. Resten er solgt.
|
|
![]() |
|
Jakob TK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2015 Status: Offline Point: 6 |
Jeg kunne godt bruge squeezebox'en, men den skal sendes da jeg bor i Vejle. Du kan få pakkepost via DBA eller andetsteds til 50 kr, så er vi på 250 kr som jeg godt vil give hvis du er villig til at sende - og har den endnu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |