|
S: SVS PB12-Plus (SOLGT) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Andreas93 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2016 kl. 18:27 |
Hej
Eftersom jeg er flyttet i lejlighed må jeg nok se mig nødsaget til at skille mig af med min "lille" subwoofer fra SVS. Den er købt i 2012 af anden privat person Står som ny uden nogle synlige ridser osv. Anmeldelse kan ses her: http://hometheaterhifi.com/volume_13_1/svs-pb12-plus-subwoofer-1-2006-part-1.html Den kan ses Egå lidt uden for Aarhus. Billeder kan ses her: http://peecee.dk/upload/view/459284 http://peecee.dk/upload/view/459285 Prismæssigt tænker jeg 3800kr.(redigeret) Er selvfølgelig åben for bud. Mvh Andreas Landsfeldt Redigeret af Andreas93 - 13-Juli-2016 kl. 07:43 |
|
![]() |
|
xzioN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2016 Status: Offline Point: 283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ærlig skal du nok langt længere ned i pris, den nyere og noget bedre model koster 6800kr for ny, der er ingen garanti på produktet længere og væsentlig ældre hvor komponenter kan gå i stykker.
|
|
![]() |
|
Andreas93 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
Ja, har lige undersøgt markedet, kan godt se den er sat højt i forhold til nye modeller.
Hang mig nok lidt for meget i nyprisen. Men det er dog stadig en utrolig habil subwoofer. |
|
![]() |
|
xzioN ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2016 Status: Offline Point: 283 |
har du billeder af subben. vil gerne se et billede af den.
|
|
![]() |
|
Der er 2 links i den første post, virker de ikke?
|
|
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
hvor meget ned i pris vil du gå?
|
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
|
wernermeyer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-December-2013 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 239 |
Det er Plus modelen der sælges, som i nypris er næsten det dobbelte af den alm. pb-12. |
|
![]() |
|
jonit ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
er den stadig til salg?
|
|
Jonit... , Se mere her...
Min Bio |
|
![]() |
|
Beklager at jeg ikke har opdateret.
Den er solgt. |
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Det ville så være rart, at du skrev SOLGT i titel linjen. Så man ikke skal igennem hele tråden, for så at opdage at den er solgt ! Pft.
|
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |