|
bd afspiller med god analog stereo ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2016 kl. 19:29 |
hej, jeg overvejer at sætte min ps3 til byt jeg kunne godt bruge en nyere en min til stereo bd musik koncerter. min er en panasonic dmp- bd 80
har i nogle anbefalinger som kunne ligge inden for et budget det svarer til en værdi af ps3 ca 250gb hd med en stak spil og lidt tilbehør ? den behøver ikke kunne afspille souround da min forstærker er stereo |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En Marantz ud7007 har god analog stereo og både xlr og rca ud
|
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tak :-) den vil jeg kigge på, min forstærker har xlr men har aldrig hørt lyd der igennem, så det lyder meget spændende |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |