|
HDMI til HDMI passthrough med minijack |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pindehandler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2016 kl. 16:35 |
Hej
Jeg har købt mig en ældre projektor med indbygget højtaler, og ingen lydudgang. Jeg vil gerne have lyden over i nogle Logitech højtalere med et minijack stik. Så jeg leder efter et kabel, eller en lille adapter, med HDMI han og hun stik, og et minijack hun stik. Jeg vil meget gerne undgå en stor klodset adapter. Nogle der ved hvor jeg kan finde således en fabel himstregims? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Højttalerne sætter du til til din afspiller, så det kun er billedet sendes til projektoren.
Hvad er det for en projektor? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvilken afspilningsenhed? Er der ikke en analog lydudgang foruden hdmi?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
![]() |
|
Godt gået Klaus! Ledte netop efter noget lignende.
|
|
![]() |
|
Pindehandler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-November-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 16 |
Den er for så vidt også god, men jeg søger noget i denne
stil, bare med HDMI i stedet for VGA https://www.avxperten.dk/hdmi-til-vga-converter/hdmi-til-vga-adapter-kompakt.asp?utm_source=MerchantAVX&utm_medium=cpc&utm_campaign=75&gclid=CKW474r_6MwCFYkMcwodhmoElQ Min nye gamle projektor er en Sony VPL-HS3 Afspilleren er en Chromecast Redigeret af Pindehandler - 20-Maj-2016 kl. 17:46 |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Online Point: 4814 |
Hej. Jeg søgte på eBay.com, men alle 311 er eksterne bokse. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=HDMI+audio+extractor&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=HDMI+audio+extractor&_sacat=0 Jeg gætter på at grunden til at du hellere vil have en, lige som den med VGA er monteringen? Men kan du bare ikke montere den i den anden ende af HDMI kablet? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Jo, selvfølgelig kan jeg det. Men var der et lyst hoved
der vidste, at sådan en dims kan fåes, så var jeg modtagelig. Jeg tænker, at jeg kan prøve med et kabel med HDMI + component, og så få lydstikkene samlet i et hun minijack. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |