recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Oneplus 2 two
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Oneplus 2 two

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Oneplus 2 two
    Sendt: 07-Juni-2016 kl. 13:56
Min kone vil gerne over til Iphone og sælger sin Oneplus two, som er i top stand. 
Stadig med beskyttelsesfilm på skærmen fra fabrikken, og har siddet i plastikcover fra starten (gennemsigtig slim cover), så den er som ny. Der medfølger også et originalt flipcover fra Oneplus med indbygget bagcover, så det erstatter det originale bagcover og dermed ikke fylder ret meget. Sælges pga køb af Iphone. Org lader og kabel medfølger. Opgraderet til seneste software.
Er i Aalborg - HBO 2200
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2016 kl. 09:52
husk en ny koster 2500
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2016 kl. 10:50
ok, mener jeg gav 3000. Er den allerede faldet så meget? Har bud på 2000.
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2016 kl. 11:23
Var det mig ville jeg skynde mig at skyde den afsted, 3'eren kommer i den her måned og er prissat på sammen niveau som 2'eren siger de. 
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2016 kl. 18:03
Ja, hvis du har et bud på 2000,- så slå til - den kommer ikke over det. 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu