|
Solgt: DALI RUBICON LCR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Juni-2016 kl. 17:25 |
Hej,
Jeg vil gerne sælge mine Dali Rubicon LCR højttaler pga. personlige årsager i stedet for at skulle låne penge! Har nogle akutte regninger der skal ud af verden hurtigst muligt, så kan jeg altid købe noget andet til efteråret :-)
Der er tale om et sæt (2 stk) de er hvide med sort front stof og de spiller som en drøm og standen er rigtig flot nogle få tråde i front stoffet, men kan næsten ikke ses (skal dog nævnes) ellers er der intet at komme efter.
De er efterhånden 1 år gamle og er købt i HiFi klubben, så der er noget ekstra garanti hos dem.
Kvittering og Emballage haves.
Link: https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/kompakthojttalere/dali-rubicon-lcr-center-fronthojttaler/
Befinder sig i Randers
Pris ide: 8.998,- (spar 5.000,- ![]() Redigeret af Sbht - 15-Juni-2016 kl. 08:04 |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske var det en ide at skrive, hvor mange højttalere der er
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Sbht ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 507 |
Tummel up ! Der er tale om et sæt (2 stk.)
|
|
![]() |
|
brander9400 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Sted: Nørhalne Status: Offline Point: 34 |
Hey.
Står er mangler sådan et sæt da vi skal flytte. Kunne et sæt dali zensor 5 i hvid indgå i en evt handel?
|
|
![]() |
|
Desværre ikke, jeg skal bruge pengene til at dække nogle udgifter. Til alle: Jeg har fundet frem til en pris ide og den er skrevet i første indlæg.
|
|
![]() |
|
brander9400 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2012 Sted: Nørhalne Status: Offline Point: 34 |
8000 KR Hvornår skal de afhentes?
Tænker på dine regninger?
|
|
![]() |
|
Jeg har skrevet privat :-)
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
Lækre højtalere. Stadig til salg? Kvittering?
|
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
|
Jeg har endnu ikke hørt noget tilbage så nej de er ikke solgt og ja der er kvittering samt emballage. De fejler intet ud over det beskrevet altså meget flot i stand. |
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Det ville nu være rart, hvis du også ville skrive "Solgt" i overskriften, så evt. interesserede ikke bladrer tråden igennem - for at opdage at tingene er solgt.
Pft.
Redigeret af Roland - 15-Juni-2016 kl. 03:45 |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |