|
Erstatning for Emotiva UMC-200 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
damkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Juni-2016 kl. 19:53 |
Under et tordenvejr skete der et eller andet så min UMC200 ikke kan tænde og slukke min Nuforce effektforstærker. Det og nogen andre ting som generer mig, har fået mit til at tænke om tiden er til en udskiftning. Så kan det også være, at der bliver mulighed for at lege med noget Atmos etc. ![]() Spørgsmålet er hvor god Emotivaen egentligt er? Hvad skal jeg op i af receiver for at få en lige så god eller bedre lydoplevelse. Jeg kan huske da jeg fik Emotivaen - det var en forrygende oplevelse og jeg vil ikke gå tilbage mht. lydkvalitet. Mine front højttalere drives af min Hegel H300, som har Home Theater passthrough. Så, i første omgang skal center og side højttalere drives af receiveren. Hvad skal jeg op i, for at blive glad - eller, hvor lidt kan jeg nøjes med ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |