recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - [Har købt] Logitech Harmony Ultimate.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

[Har købt] Logitech Harmony Ultimate.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Madhouse Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: [Har købt] Logitech Harmony Ultimate.
    Sendt: 18-Juni-2016 kl. 18:57
Hej. 

Er der nogen der her en Logitech Harmony ultimate til at samle støv? 

/mads

Redigeret af Madhouse - 22-Juni-2016 kl. 21:00
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 08:30
Skal du benytte app funktionen? Ellers har jeg en Harmony Touch til salg for 500kr :)
Alternativt kan du købe min Touch og senere anskaffe en Harmony Hub - så er den 100% identisk med Harmony Ultimate, som egentlig blot er en bundle pakket med de to sammen.
http://forum.recordere.dk/harmony-touch-bw-p5-nad-riia-gtx570_topic147056.html
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 08:35
Jegh ar faktisk en HUb. men Utimate er gået i stykker. så derfor leder jeg efter en ny.. 
hvis en touch er magen til min ultimate er jeg frisk på din touch :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 11:22
Umiddelbart er hvad jeg kan finde på nettet at de får samme funktionaliteter, når man parrer den med en HUB - men der lader til at være en lille smule forskel på designet af fjernbetjeningen. 
Umiddelbart ikke noget der gør den store forskel kunne jeg forestille mig. 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 13:00
det er også det jeg har læst mig frem til. og at der ikke er tilt sensor i en touch, men at man skal trykke på display for at tænde det. vil de bekræfte det? 

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 13:39
Det passer ja. Min originale Harmony One havde tilt sensor, men oplevede det egentlig ikke som et særlig stort mangel. 

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 14:23
ok.. hvad skal den koste?  :)
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2016 kl. 17:57
Tænker at sælge den for 500kr :) Normal pris: 1199
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Madhouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2016 kl. 20:59
min kollega havde en liggende i skuffen. den nappede jeg lige.. 

den har tilt sensor som er ret smart i en mørk bio. 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu