|
Nas log på udefra |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6506 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juni-2016 kl. 19:33 |
Hejsa, er flyttet fra konen, og nu har vi hver vores synology, har jeg mulighed for at hjælpe hende fra min nuværende adresse som er 30 kilometer væk.
Tænker hvis jeg har nogle af vores billeder og film, som jeg gerne vil ligge på hendes nas server ? og i så fald hvordan, gerne med en komplet beskrivelse hvis muligt. eller skal der først fysisk installeres noget på begge nas ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nej - men der skal åbnes porte i routere for at få adgang ind i et netværk fx via vpn - alternativt har synology en cloudbaseret løsning hvor man kan tilgå data https://www.synology.com/en-global/dsm/6.0/cloud_file_syncing - den sidste løsning er nok i virkeligheden markant den letteste! data ligger IKKE hos synology. de bidrager blot med en brugerflade for at kunne tilgå data.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |