|
[SOLGT] iPhone 5S 64GB Space Grey |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MikkelMathiesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 104 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2016 kl. 12:43 |
Jeg sælger Danmarks vel nok meste velholdte iPhone 5S 64GB i sort.
Jeg fik ombyttet min tidligere telefon til denne, så der er fornyet reklamation, som gælder fra d. 15-10-2015, dvs. der er små 16 måneders reklamation tilbage. Der medfølger lader samt kabel. Høretelefoner medfølger ikke. Den befinder sig i Odense SØ. Mindstepris: 2000 kr. ![]() ![]() ![]() Redigeret af MikkelMathiesen - 22-Juni-2016 kl. 16:45 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Byder de 2000,- afhentet :-)
|
|
![]() |
|
MikkelMathiesen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 104 |
Det er noteret! :-)
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Hvor længe regner du med at lade den køre? :-)
|
|
![]() |
|
Jeg venter på at min nye telefon kommer hjem, den skulle meget gerne komme i denne uge :-)
|
|
![]() |
|
Okay, det lyder fint. :)
|
|
![]() |
|
Annoncen har også kørt på DBA: http://www.dba.dk/iphone-5s-64-gb-sort/id-1025334994/
Der er en der vil hente den nu her til prisen (2400 kr), så indtil videre er den solgt.
Redigeret af MikkelMathiesen - 22-Juni-2016 kl. 09:24 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |