|
Hente eget musik fra iTunes til iPhone? |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2016 kl. 13:16 |
Sidder med opdateret version af iTunes, men kan ikke se den musik jeg møjsommeligt har uploadet fra CD drev for år tilbage.
Regnede med at musikken kom med over fra den gamle iPhone via Sikkerhedskopi på Macbook og tilbage til den nye iPhone. Men det gjorde det ikke. Bruger kun musikken på iPhonen når jeg rejser, og det er nært forestående med en rejse. Så hvad gør jeg? |
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den musik du selv ripper, ligger ikke på iTunes. Egen musik ligger på din PC/Mac. iTunes er i det tilfælde kun en afspiller.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ok tak! Så tror da pokker jeg ikke kan finde musikken, da musikken blev uploadet på min gl PC. Og den er ikke på nettet mere. Så kan jeg hente musikken til min iPhone alligevel?
|
|
![]() |
|
Claus P ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Ja frem med den gamle PC og i med iPhonen
![]() |
|
![]() |
|
Fint nok de ligger tilgængelige. Men kan ikke se hvordan de kommer over på den tilsluttede iPhone?
![]() |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Jeg har købt en licens til FonePaw iOS Transfer
Den klarer det hele fint uden Itunes indblanding. Jeg kan ikke huske, hvad jeg gav, men det var ikke så dyrt. Måske et par hundrede kroner. Så kan jeg frit flytte musik og billeder mellem mine enheder m.m. Den kan også tage backup m.m. Redigeret af Steffen32 - 29-Juni-2016 kl. 15:25 |
|
![]() |
|
Mangler bare en knap i iTunes oversigten over mine albums, så jeg kan eksportere til tlf
![]() |
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Det er lige derfor jeg ikke gider ITunes. Det er ikke særlig intuiativ at bruge. Du skal trække og slippe albummet hen på din enhed i iTunes.
|
|
![]() |
|
Jeg kan ikke se min enhed i iTunes. Måske fordi PC'en er gammel XP og ikke på nettet mere
![]() |
|
![]() |
|
Det kan den vel komme igen, eller måske gøre den til en del af dit netværk og så lade iTunes pege på det drev som musikken ligger på. iTunes>Indstillinger>Avanceret>Skift>Ok
|
|
![]() |
|
Ikke sådan lige. Det er en stationær PC fra 2007, så intet trådløst net.
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1188 |
Har du ikke et kabel?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |