recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hente eget musik fra iTunes til iPhone?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hente eget musik fra iTunes til iPhone?

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hente eget musik fra iTunes til iPhone?
    Sendt: 29-Juni-2016 kl. 13:16
Sidder med opdateret version af iTunes, men kan ikke se den musik jeg møjsommeligt har uploadet fra CD drev for år tilbage.

Regnede med at musikken kom med over fra den gamle iPhone via Sikkerhedskopi på Macbook og tilbage til den nye iPhone. Men det gjorde det ikke. Bruger kun musikken på iPhonen når jeg rejser, og det er nært forestående med en rejse.

Så hvad gør jeg?
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 13:48
Den musik du selv ripper, ligger ikke på iTunes. Egen musik ligger på din PC/Mac. iTunes er i det tilfælde kun en afspiller.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 14:11
Ok tak! Så tror da pokker jeg ikke kan finde musikken, da musikken blev uploadet på min gl PC. Og den er ikke på nettet mere. Så kan jeg hente musikken til min iPhone alligevel?
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 14:13
Ja frem med den gamle PC og i med iPhonen Thumbs Up
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 14:46
Fint nok de ligger tilgængelige. Men kan ikke se hvordan de kommer over på den tilsluttede iPhone?
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 15:22
Jeg har købt en licens til FonePaw iOS Transfer

Den klarer det hele fint uden Itunes indblanding.

Jeg kan ikke huske, hvad jeg gav, men det var ikke så dyrt. Måske et par hundrede kroner. Så kan jeg frit flytte musik og billeder mellem mine enheder m.m. Den kan også tage backup m.m.



Redigeret af Steffen32 - 29-Juni-2016 kl. 15:25
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 15:42
Mangler bare en knap i iTunes oversigten over mine albums, så jeg kan eksportere til tlf
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 15:52
Det er lige derfor jeg ikke gider ITunes. Det er ikke særlig intuiativ at bruge. Du skal trække og slippe albummet hen på din enhed i iTunes.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 16:36
Jeg kan ikke se min enhed i iTunes. Måske fordi PC'en er gammel XP og ikke på nettet mere
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg kan ikke se min enhed i iTunes. Måske fordi PC'en er gammel XP og ikke på nettet mere
Det kan den vel komme igen, eller måske gøre den til en del af dit netværk og så lade iTunes pege på det drev som musikken ligger på. iTunes>Indstillinger>Avanceret>Skift>Ok
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 20:07
Ikke sådan lige. Det er en stationær PC fra 2007, så intet trådløst net.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 21:03
Har du ikke et kabel?
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu