recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Watch Sport 42mm Space Grey
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Watch Sport 42mm Space Grey

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wizhard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-November-2015
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wizhard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Watch Sport 42mm Space Grey
    Sendt: 29-Juni-2016 kl. 19:50
Apple Watch Sport 42mm Space Grey til 1500. Orignal kasse, lader, og den normale rem til Sports uret følger med, samt en Nylon rem som koster 399 fra ny af.

Uret er fra slut September 2015, og koster 3499 fra ny. Uret har meget få ridser, og er i meget god stand, prisen kan ændres hvis der er tale om hurtig handel.

Uret kan sendes fra Slagelse samme dag, og afhentes fra Slagelse for en mindre sum penge.

NOTER: Fragten skal jeg nok klare, hvis der er tale om hurtig handel og fuld pris.

http://imgur.com/a/Wy2Ay
Lidt billeder :)

Jeg kan kontaktes på 42 67 06 36, eller wizhard@live.dk
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 20:09
Hvad er prisen hvis jeg henter det i morgen? :)
Til top
Wizhard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-November-2015
Sted: Slagelse
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wizhard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2016 kl. 20:38
Hej. Vi kan forhandle prisen ned til 1400 kr hvis du har mulighed for at hente det i morgen. Uret er i fin stand, og Nylon remmen er en måned eller to gammel. Jeg er først hjemme efter klokken 16, hvilket tidspunkt passer dig allerbedst?

Redigeret af Wizhard - 29-Juni-2016 kl. 20:40
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2016 kl. 10:40
Hej,

jeg glemte alt om at vende tilbage, har du stadig uret?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu