|
Apple Watch Sport 42mm Space Grey |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wizhard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2015 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2016 kl. 19:50 |
Apple Watch Sport 42mm Space Grey til 1500. Orignal kasse, lader, og den normale rem til Sports uret følger med, samt en Nylon rem som koster 399 fra ny af. Uret er fra slut September 2015, og koster 3499 fra ny. Uret har meget få ridser, og er i meget god stand, prisen kan ændres hvis der er tale om hurtig handel. Uret kan sendes fra Slagelse samme dag, og afhentes fra Slagelse for en mindre sum penge. NOTER: Fragten skal jeg nok klare, hvis der er tale om hurtig handel og fuld pris. Lidt billeder :) Jeg kan kontaktes på 42 67 06 36, eller wizhard@live.dk |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er prisen hvis jeg henter det i morgen? :)
|
|
![]() |
|
Wizhard ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-November-2015 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 4 |
Hej. Vi kan forhandle prisen ned til 1400 kr hvis du har mulighed for at hente det i morgen. Uret er i fin stand, og Nylon remmen er en måned eller to gammel. Jeg er først hjemme efter klokken 16, hvilket tidspunkt passer dig allerbedst?
Redigeret af Wizhard - 29-Juni-2016 kl. 20:40 |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Hej,
jeg glemte alt om at vende tilbage, har du stadig uret?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |