|
S/B: Grape O400 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
spersson ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2016 kl. 02:57 |
Da jeg alligevel skulle have et andet par hjem og derved sparede portoen, købte jeg et af de sidste sæt af Gale O400 der åbenbart udgår. Jeg har lyttet til dem en halv times tid, men kan hurtigt konkludere at jeg ikke kommer til at få dem brugt. De er for store til at gå med udenfor, til min smag og jeg synes mine Beyerdynamic spiller bedre. De sidder virkelig godt på hovedet, microfonen fungerer upåklageligt. De spiller godt til prisen, meget dyb og fyldig bas, ikke super velopløst men alt i alt okay. De har haft vejl på 799 kr. og nu koster de 375 kr jf pricerunner.
Jeg har brugt dem i en halv time så jeg tænker 300 kr. incl fragt, eller 250 kr. afhenter her i Odense. Har du noget spændende at bytte med hører jeg da gerne om det ☺️. test:. http://www.lydogbillede.dk/test/grape-o400/ Redigeret af spersson - 06-Juli-2016 kl. 02:59 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |