recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S/B: Grape O400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S/B: Grape O400

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
spersson Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S/B: Grape O400
    Sendt: 06-Juli-2016 kl. 02:57
Da jeg alligevel skulle have et andet par hjem og derved sparede portoen, købte jeg et af de sidste sæt af Gale O400 der åbenbart udgår. Jeg har lyttet til dem en halv times tid, men kan hurtigt konkludere at jeg ikke kommer til at få dem brugt. De er for store til at gå med udenfor, til min smag og jeg synes mine Beyerdynamic spiller bedre. De sidder virkelig godt på hovedet, microfonen fungerer upåklageligt. De spiller godt til prisen, meget dyb og fyldig bas, ikke super velopløst men alt i alt okay. De har haft vejl på 799 kr. og nu koster de 375 kr jf pricerunner.
Jeg har brugt dem i en halv time så jeg tænker 300 kr. incl fragt, eller 250 kr. afhenter her i Odense.

Har du noget spændende at bytte med hører jeg da gerne om det ☺️.

test:.
http://www.lydogbillede.dk/test/grape-o400/

Redigeret af spersson - 06-Juli-2016 kl. 02:59
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu