|
S: B&W M-1, B&W ASW608, Denon HEOS amp |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thomaspaulsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juli-2016 kl. 18:27 |
Jeg har haft dette lækre setup i et godt stykke tid, og jeg har haft rigtigt meget glæde af det, men tiden er nu inde til at prøve noget nyt :)
Setuppet består af følgende: 2 stk B&W M-1 - har emballage, 1 år gamle. HBO: 1000,- https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/kompakthojttalere/bowers--wilkins-m-1-kompakthojttaler/ 1 stk B&W ASW608 sort, max 3 år gammel. HBO: 1000,- https://www.hifiklubben.dk/hojttalere/subwoofere/bowers--wilkins-asw608-subwoofer/ 1 stk Denon HEOS Amp, har emballage, 2 år gammel. HBO: 1000,- https://www.hifiklubben.dk/streaming/heos-by-denon/heos-by-denon-heos-amp-tradlos-forstarker/ Alle tingene befinder sig i Nørresundby og har været behandlet pænt, og har ikke været presset, da vi bor i lejlighed, og trods alt ikke ønsker at være alt for upopulære :D
|
|
![]() |
|
André S ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er din asw608 solgt?
|
|
![]() |
|
svpyro ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
Hej. byder gerne de 1000 for din ASW608 - kan afhente én af dagene, da jeg arbejder i Aalborg.
vh Simon
|
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
har sendt dig en PM
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Gringo28 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 11 |
Hey
Er højtalerne og afspilleren stadigvæk til salg? |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
Jeg vil gerne købe heos, sender du ?
|
|
![]() |
|
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
M-1 farve ?
Hvis de er hvide byder jeg 1000.- + pp /John Redigeret af mrproper - 12-August-2016 kl. 19:24 |
|
![]() |
|
mrproper ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 123 |
Hmm
Sendt PM, ingen svar hellere , ferie kunne jo være en mulighed selvfølgelig. Nogen der har fået kontakt/svar? |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
jeg har sendt ham en pb om netop M1 for længe siden, har intet hørt
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Ok, så må vi jo se. Tak for svar Flarup.
/John |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |