recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Dali Lektor sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Dali Lektor sub

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomasjn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juni-2011
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasjn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Dali Lektor sub
    Sendt: 07-Juli-2016 kl. 00:12
Hejsa

Jeg har en Dali Lektor sub til salg. Jeg har været meget tilfreds med subwooferen, som har gjort det godt sammen med nogle Lektor reol-højtalere i et 5.1 setup. Jeg har dog valgt at sælge den, eftersom jeg fik to 15" sub-enheder af en ven, og har bygget en større afløser. 

PRIS: 2500kr

STAND:

Den er ca. 3-4 år gammel, men står som ny på nær lidt støv. Den har kun været flyttet 1 gang, og har ikke pådraget sig nogen skader. Den har spillet i omegnen af 400 timer.

LEVERING:
Jeg kan tilbyde levering hvis du bor i nærheden af Aalborg, (og i nærheden af Bjerringbro, hvis levering ikke haster). Ønsker du levering længere væk kan vi evt. aftale kørepenge.

DEMONSTRATION:
Hvis du ønsker en demonstration af subwooferen inden køb, så kan det sagtens arrangeres.

SPECIFIKATIONER:
http://www.dali-speakers.com/discontinued/subwoofers/dali-lektor-sub/

Jeg gør opmærksom på at subwooferen ligeledes er til salg på dba: http://www.dba.dk/subwoofer-dali-lektor/id-1025347321/

Til top
Thomasjn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Juni-2011
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasjn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2016 kl. 00:15
Jeg har vidst glemt hvordan man uploader billeder, de skulle gerne være her:

Redigeret af Thomasjn - 07-Juli-2016 kl. 00:16
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu