|
Pioneer vsx920 receiver og Libratone Diva |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kragster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2016 kl. 23:40 |
Hej,
Har et setup med Pioneer vsx920 der er sat til tv med hdmi out. I hdmi in sidder en pc og en tv-boks. Desuden har jeg en pladespiller koblet til cd in med en ekstern RIA. Jeg vil gerne hvis man kunne få audio output ud på en Libratone Diva der har 3,5mm aux og optisk porte direkte fra receiveren. Hvis jeg kobler tv-boksen direkte til TV via HDMI så kan jeg bruge TVets optisk ud til at spille på Diva. Hvis jeg kobler TV og receiver sammen med HDMI så er der ingen lyd fra den optiske udgang i TVet. Aner ikke hvorfor. 1. Nogen der kan gennemskue hvordan man kan outputte fra Pioneer VSX920 til en Libratone/Diva? Dbh Lars |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey manse.
Prøv at bruge en anden hdmi indgang på tv'et, du bruger sikkert den indgang som har "arc" (audio return chanel) og så kan jeg forestille mig, at det slår den optiske udgang fra. Redigeret af dr gonzo - 12-Juli-2016 kl. 02:12 |
|
![]() |
|
kragster ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Status: Offline Point: 57 |
Yo gonzo. desværre virker det ikke.
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Lige et spørgsmål, når du sender et signal igennem recieveren, er der så lyd på selve tv'et - eller er det fordi at recieveren kun sender billede og ikke lyd videre til tv'et?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |