|
Brug af højttalere til et mobilt anlæg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Asger Krabbe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2016 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2016 kl. 01:57 |
Hej alle.
Jeg er en relativ uerfaren musik udstyrs fan, og jeg har besluttet mig som et sommerprojekt at bygge et mobilt anlæg, som muligvis også kan bruges til Roskilde festival næste år. Jeg har fundet mig et par højttalere som muligvis kan bruges, men jeg er meget i tvivl og derfor skriver jeg her. Højttalerne kører på 150 watt, men de er 8 ohm, hvilket hvad jeg har lært gør at de sluger en del strøm... Så er de her højttalere noget jeg kan bruge, eller helt udelukket? De har også noget kaldet "Liquid Cooled Strontium", hvilket jeg virkelig ikke ved hvad er. Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig Vh. Asger K.
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ymerkusken is back ?
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2369 |
Det kan være det er en acoustic research højttaler.
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Jeg har et liquid cooled scrotum du gerne må låne
![]() |
|
MORE BASS
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ha ha ![]() |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4841 |
Hel Alle. Jeg går ud fra, at det er en der bruger Asger Krabbe's navn uden hans vidende. Er der ikke en der kan finde den rigtige Asger Krabbe på de sociale medier og informere ham om det. Jeg syntes at han skal vide det. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
Asger Krabbe ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Juli-2016 Status: Offline Point: 4 |
Hej Csell, det er mig som er den rigtige Asger, jeg ved ikke helt hvorfor du tror det ikke er er mig
![]() Højttalerne er fra acoustic research, har det noget at gøre med det der liquid cooled strontium? |
|
![]() |
|
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
Roskilde festival? Kan man få strøm ved teltene?
|
|
![]() |
|
Nej, men man kan få opladt bilbatterier
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |