|
Få min Chromecast2 på 5ghz |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
patman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2016 Sted: Augustenborg Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Juli-2016 kl. 11:33 |
Hej Recordere
Jeg har godt nok bøvl med at få min Chromecast på 5ghz/ac wifi Jeg har fjernet _ fra 5ghz navnet, men når jeg skal sætte den op via min android mobil, så kan jeg ikke vælge 5ghz nettet, sikkert fordi min mobil ikke understøtter 5ghz. Hvad gør jeg så? Jeg kunne heller ikke finde den via min chrome browser, før at den er sat op. hmm Min router er en ac router fra Dlink Mvh Lasse
Redigeret af patman - 16-Juli-2016 kl. 11:35 |
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sæt de 2,4 ghz navn til fx ssidnavn5ghz og sæt den op. Bagefter går du ind de router og ændrer dit 2,4 ghz til ssidnavn og dit 5ghz tænder du så og sætter til ssidnavn5ghz.
Sørg for at bruge samme kode til begge navne. |
|
![]() |
|
patman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2016 Sted: Augustenborg Status: Offline Point: 4 |
tak for svar :) Det prøver jeg lige nu ;)
|
|
![]() |
|
Det virkede. TUSIND TAK
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Det var så lidt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |