recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Få min Chromecast2 på 5ghz
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Få min Chromecast2 på 5ghz

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
patman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Juli-2016
Sted: Augustenborg
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Få min Chromecast2 på 5ghz
    Sendt: 16-Juli-2016 kl. 11:33
Hej Recordere

Jeg har godt nok bøvl med at få min Chromecast på 5ghz/ac wifi

Jeg har fjernet _ fra 5ghz navnet, men når jeg skal sætte den op via min android mobil, så kan jeg ikke vælge 5ghz nettet, sikkert fordi min mobil ikke understøtter 5ghz.

Hvad gør jeg så? Jeg kunne heller ikke finde den via min chrome browser, før at den er sat op. hmm

Min router er en ac router fra Dlink

Mvh Lasse

Redigeret af patman - 16-Juli-2016 kl. 11:35
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 12:10
Sæt de 2,4 ghz navn til fx ssidnavn5ghz og sæt den op. Bagefter går du ind de router og ændrer dit 2,4 ghz til ssidnavn og dit 5ghz tænder du så og sætter til ssidnavn5ghz.

Sørg for at bruge samme kode til begge navne.
Til top
patman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af Jonas_R Jonas_R skrev:

Sæt de 2,4 ghz navn til fx ssidnavn5ghz og sæt den op. Bagefter går du ind de router og ændrer dit 2,4 ghz til ssidnavn og dit 5ghz tænder du så og sætter til ssidnavn5ghz.

Sørg for at bruge samme kode til begge navne.

tak for svar :)

Det prøver jeg lige nu ;)
Til top
patman Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér patman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 14:22
Det virkede. TUSIND TAK
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Point: 766
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2016 kl. 23:23
Det var så lidt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu