|
S: Pioneer LX5090H 8-blink 50SOLGT! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
razzil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2016 kl. 12:08 |
Jeg skal til at flytte, så jeg har dette tv stående, som jeg ikke får mere tid til at få kigget mere på, jeg har haft sendt av-bordet til rep, med en spændings regulator jeg selv havde købt, det ser så ud til at det er den forkerte jeg har købt med 4 ben istedet for 5. det tænder og virker perfekt i 5 min, hvor det så begynder at blinke blåt 8 gange.
http://www.avsforum.com/forum/167-plasma-flat-panel-displays/1534540-pioneer-kuro-9g-euro-pdp-lx5090-8-blue-blinks-repair.html#/topics/1534540?_k=qak34e Tv'et står i Silkeborg , jeg har billeder hvor det virker, og en video hvor det blinker 8 gange, hvis det er. Tlf. 31, 58, 48, 75 HBO: 1200.- Mvh Martin Redigeret af razzil - 30-Juli-2016 kl. 15:39 |
|
![]() |
|
razzil ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-December-2012 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der ikke nogen der står og mangler sådan et dejligt tv , som har lidt flair med en lodde kolbe?
|
|
![]() |
|
Kom og hent det for 500.- her i weekenden
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19834 |
Du siger til, når det skal køres væk, så kommer jeg og henter det......
Klaus |
|
![]() |
|
SOLGT!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |