recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er BenQ W1070+ den bedste projektor til prisen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er BenQ W1070+ den bedste projektor til prisen?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MadMouseDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er BenQ W1070+ den bedste projektor til prisen?
    Sendt: 20-Juli-2016 kl. 22:58
Er BenQ W1070+ den bedste projektor til prisen? Den må gerne være så lille som mulig, levere godt billede og støjsvag.
Til top
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Marts-2007
Point: 3721
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 05:41
Jeg vil ikke kalde den støjsvag men jeg synes bestemt den leverer et rigtig godt billede til prisen !
Jeg havde den som min første projektor og jeg var ikke skuffet over den.
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 07:26
Ellers er der Optoma HD26
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 08:03
Tak for inputs. Kom gerne med flere! Kan nogen sammenligne med en Epson TW-3200 som jeg har nu?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 08:44
Kan også se der er kommet en BenQ W2000 ?
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 15:12
Jeg har haft både TW 3200 og BenQ 1070eren.
De er ca. i samme klasse, men BenQ larmer betydeligt mere og har næsten ingen zoom og lens shift, så er betydeligt sværere at placere.
Hvis det er en opgradering, du er ude efter, så er det den forkerte vej.
Jeg vil anbefale Sony HW40, men det er jo også over dobbelt pris:
https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemmebiograf/projektorer/sony-vpl-hw40es-video-projektor/

Min kammerat har faktisk lige gjort skiftet fra Epsonen, og er meget tilfreds. Jeg gjorde det samme for 3 år siden, dog har jeg HW50, men der er ikke meget forskel.
Jeg har hans Epson TW3200 til salg, hvis der er nogle der er interesserede, kan de sende en PM.
Efter min mening, den bedste budget-projektor, selv efter 4 år...
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 19:25
Tak for info. Der er 2 grunde til jeg vil skifte. Den ene er størrelsen. Jeg vil gerne have én der er mindre. Den anden er 3D. Det ville jeg nu gerne ha' mulighed for. For ellers er TW3200 en fantastisk projektor til prisen.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Point: 1473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2016 kl. 20:44
Det er korrekt BenQ 1070 har 3D, men nåede nu aldrig at prøve det, da der ikke fulgte briller med.
På min nuværende Sony har jeg set én hel film (Wolverine) i 3D, ellers har jeg bare set nogle klip, men det er rigtig længe siden, jeg har gidet finde brillerne frem, så ikke noget, jeg prioriterer.
I forhold til Epsonen er den betydeligt mindre, men hvorfor betyder det så meget? 
Jeg synes, det er langt vigtigere, at den er betydeligt mindre kritisk mht. placeringen!
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.

Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4113
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 07:31
En af grundene til at jeg opgradere fra en HD20 til HD26 var 3D funktionen.

Og jeg må sige at det er noget vi bruger tit. 3D er rigtig fedt på lærred.

Selvfølgelig er nogle film bedre end andre og enkelte virker ikke. Men det er ikke en funktion jeg ville undvære.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MadMouseDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 08:43
Jeg synes det kunne være fedt for mine børn at de kunne se 3D. Vi har lige købt hus med ikke så højt til loftet. Derfor ville jeg gerne have en mindre projektor. Overvejer BenQ W2000.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1747
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 08:46
Kan desværre se rigtig meget regnbue på BenQ, så jeg tog ud og kiggede på en Sony VPL-HW40ES. Den sparker godt nok røv. Selvfølgelig også en anden pris.. Men i mit tilfælde, ville det være penge ud af vinduet, pga regnbue effekten ville ødelægge filmoplevelsen.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2016 kl. 08:56
Jeg har en w1070+ og er rigtig godt tilfreds. Den larmer men det har jeg løst med en hushbox. Selvom den har 3d så har jeg ikke brugt det. Ungerne synes at 90 tommer er fint nok i sig selv.

Der er en del w1070 rundt om i landet så du kunne måske se om du måtte kigge en mht regnbue og støj. Du må gerne se min i Østjylland, hvis det passer geografisk. W2000 har også fået gode anmeldelser, men måske kan du være heldig at finde den ældre model billigt.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu