|
Yousee internet + TV -> Yousee TV + Hiper internet |
Besvar |
Forfatter | ||
AndyK
Super bruger Oprettet: 05-Oktober-2006 Status: Offline Point: 324 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-Juli-2016 kl. 12:49 |
|
Hej
På nuværende tidspunkt leverer Yousee både internet og TV til min husstand. Jeg går og overvejer at skifte internetleverandør til Hiper, men i den forbindelse er jeg i tvivl hvilke konsekvenser der er ved det. Min forståelse er, at jeg ikke længere vil kunne se TV2 (samt visse andre betalingskanaler) via Yousees app/hjemmeside. Dette generer mig ikke. Men... hvordan er det med adgang til andre funktioner i Yousees app (arkiv mv.)? Jeg mener nemlig at huske, at min bror tidligere ikke kunne tilgå arkivet, idét han kun havde Yousee som TV-levertandør og TDC (ADSL, gennem arbejdet til internet). Er der nogen, der kan hjælpe her? På forhånd tak.
|
||
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har Yousee og anden internet opkobling. Jeg har arkiv på kanalerne og for beskedne 5kr pr mdr har jeg også TV2..
|
||
AndyK
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for info.
Lige et ekstra spørgsmål til ChrisJJ: Så vid jeg har forstået er der ikke IP-telefoni funktionalitet i Hipers cable-modem - er det korrekt? I så fald skal jeg lige ud og investere i en IP adapter, da jeg godt kan lide at have en "hjemmetelefon", hvor man ringer til husstanden i stedet til en bestemt person. |
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis ikke der er mulighed for telefon, så er der jo heller ikke noget nummer.? Hvordan vil du så kunne ringe.? |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
AndyK
Funktioner
Tak(0)
|
|
På denne måde:
|
||
AndyK
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super, tak. Jeg ringer til Hiper for at høre, hvis det viser sig at stikket er der.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |