|
V: Panasonic 65VT50 Plasma tv |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2016 kl. 11:48 |
Hejsa allesammen.
Jeg går med flere opgraderings tanker for efteråret. Og jeg ønsker at få nogen ideer og meninger om hvad flere af mine av produkter er værd på brugt markedet. Først mit plasma tv model 65VT50 fra Panasonic. Jeg har til gode endnu at se en film på en Oled skærm, så indtil videre har jeg ikke set en bedre billedkvalitet endnu end på mit eget tv. Et flydende billede, et dyb dyb sort niveau og en fantastisk kontrast. jeg har ikke haft en eneste problem med det i den tid jeg har haft det. Jeg har 80/20 % brugt den til bluray, streming og 20 % til tv. Jeg har haft kabel tv som kørte godt. Alt er i mint condition, ingen burn in, ridser eller skrammer. Selv fjernbetjeningen er næsten som ny. Det er ca kun hver anden aften jeg har brugt den, så den har heller ikke kørt mange timer. -Den er købt d.25/5-2012 jeg er anden ejer, købt af en herinde på recordere for 2 år siden. Jeg hentede selv tv´et på sjælland ved den daværende ejer. Den også er købt ved en sjællandsk Panasonic center. -Jeg har original kvitteringen ligende. -Alt orignialt udstyr som fulgte med, inkl. den flottere remote som fulgte med til VT30 modellen. Og 3D briller. - Samt jeg har også stadig den orignale indpakning, som er i fint tilstand. Og som vil kunne bruges hvis tv´et skal afhentes. Hvad er jeres pris ide på denne herlige skærm? Jeg kan ikke finde andre Panasonic plasma modeller til salg brugt af de nyeste modeller. ![]() Redigeret af KennyIver - 02-August-2016 kl. 19:07 |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne ihvertfald godt være interesseret, hvis prisen er rigtig :0)
|
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
også her, men med den pralende anmeldelse, så er vi nok nær nypris
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
Overhovedet ikke. Deler bare min begejstring, intet andet :) Jeg har tænkt en del over prisen. Min pris ide er imellem 5-10 tusinde. Jeg kan se i tidligere tråde her og på flatpanels at de sidste plasma skærme går til højere priser end tilsvarende størrelse i LCD. |
|
Setup:
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
Jeg er som altid også interesseret
![]() |
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
wads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Jamen så prøver jeg med 5500 afhentet
|
|
![]() |
|
Husk det blot er en Vurderingstråd og ikke en salgstråd. Medmindre der kommer et super bud :) Ej jeg vil først beslutte mig sidst i august, da jeg tager på 3 ugers sommerferie på mandag. Det var for at få nogen priser og ideer med på ferien, som jeg vil have med i min beslutning. :)
Jeg er glad for jeres bud og i må gerne byde ind med flere pris ideer. |
|
Setup:
|
![]() |
|
René M ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Vejle, DK Status: Offline Point: 248 |
så smider jeg 5700
![]() |
|
Panasonic TX-P55VT50E
Panasonic TX-P37X20E Panasonic SC-HTB520 Panasonic DMR-BCT730EG 500GB Panasonic DMP-BD35 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6509 |
6000
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
6200
|
|
Panasonic TX-P55VT50E
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6509 |
6350
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
så siger jeg da 6700, men han vil jo ikke sælge endnu alligevel
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |