|
V: Harman Kardon Signature 3 kanals effektforstærk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2016 kl. 12:34 |
Hejsa allesammen.
Jeg går med flere opgraderings tanker for efteråret. Og jeg ønsker at få nogen ideer og meninger om hvad flere af mine av produkter er værd på brugt markedet. Jeg købte for 2 år siden denne kræft karl af en effektforstærker. Harman Kardon Signature 1.3 effektforstærker med 3 kanaler. Jeg købte den brugt, og kender ikke dens alder. Den har aldrig fejlet mig eller givet bøvl og har lydt super godt hver gang den tændes. Den har lidt skrammer og ridser fra den første ejer. Ikke noget der springer i ens øjne og jeg har haft den stående inde i mit tv møbel med stoflåger, som giver fint lyd og skjuler den fra sollys. Den har lille skramme ved forrest øverst venstre hjørne, hvor hjørnet er trykket lidt ind fra siden af. jeg kan ikke finde en test af den, men en tråd på hifi4all hvor den får ros Den trækker 3*100 watt RMS ved 8 ohm. Jeg har kørt med en trigger løsning fra min anthem receiver til den og det har også kørt perfekt, den tænder hver gang 1-2 sekunder efter receiveren tændes. Hvad tror i jeg kan få for sådan en kræft karl brugt idag?
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
TG80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 225 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg kunne godt være interesseret i at købe den, men jeg ved ikke rigtig hvad en fair pris er... Kender du alderen på den? Mvh Thomas
|
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har en pris ide imellem 2-3 tusinde.
Jeg kender ikke alderen, men hvad jeg kan finde nettet er de sidste lavet i 2004. Desværre, men jeg giver selvfølgelig mulighed for at høre det før det købes, hvis det skal sælges. :) |
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |