recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Harman Kardon Signature 3 kanals effektforstærk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Harman Kardon Signature 3 kanals effektforstærk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Harman Kardon Signature 3 kanals effektforstærk
    Sendt: 02-August-2016 kl. 12:34
Hejsa allesammen.
Jeg går med flere opgraderings tanker for efteråret. 
Og jeg ønsker at få nogen ideer og  meninger om hvad flere af mine av produkter er værd på brugt markedet.

Jeg købte for 2 år siden denne kræft karl af en effektforstærker. Harman Kardon Signature 1.3 effektforstærker med 3 kanaler.
Jeg købte den brugt, og kender ikke dens alder. Den har aldrig fejlet mig eller givet bøvl og har lydt super godt hver gang den tændes.
 Den har lidt skrammer og ridser fra den første ejer. Ikke noget der springer i ens øjne og jeg har haft den stående inde i mit tv møbel med stoflåger, som giver fint lyd og skjuler den fra sollys. Den har lille skramme ved forrest øverst venstre hjørne, hvor hjørnet er trykket lidt ind fra siden af.
jeg kan ikke finde en test af den, men en tråd på hifi4all hvor den får ros 
Den trækker 3*100 watt RMS ved 8 ohm. 
Jeg har kørt med en trigger løsning fra min anthem receiver til den og det har også kørt perfekt, den tænder hver gang  1-2 sekunder efter receiveren tændes.
Hvad tror i jeg kan få for sådan en kræft karl brugt idag?
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
TG80 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TG80 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2016 kl. 14:48
Hejsa

Jeg kunne godt være interesseret i at købe den, men jeg ved ikke rigtig hvad en fair pris er...

Kender du alderen på den?

Mvh

Thomas
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2016 kl. 16:46
jeg har en pris ide imellem 2-3 tusinde.
Jeg kender ikke alderen, men hvad jeg kan finde nettet er de sidste lavet i 2004. Desværre, men jeg giver selvfølgelig mulighed for at høre det før det købes, hvis det skal sælges. :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu