|
Blu-ray 3D børne- og spillefilm købes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2016 kl. 17:16 |
Hej
Jeg søger fejlfri Blu-ray 3D-film. Både børn - og spillefilm. Redigeret af bentpetersson - 03-August-2016 kl. 17:18 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har haft en del billige hos Elgiganten.
Men kun i deres fysiske butikker. Og deres lager status er ikke altid korrekt. Så køb til Collect Store.
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Tak. Jo har lige været inde i Elgiganten uden at finde film, som jeg kunne tænke mig. Har også tidligere købt via collect store. Kiggede også på disse sider i eftermiddags.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Gik atter ind i collect store. Denne gang med prissortering. Tak for ideen Per 😉
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
Jamen, hvad er det så for film?
For børnefilm har de i 3D: Biler, MonstersInc, Hotel Transivanien, Lego, Tintin til mellem 50-70 kr
|
|
![]() |
|
Fik fx lige øje på Barbaren, men findes kun i Roskilde- butikken.
Kigger videre. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |