recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tv reparatør flat panel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tv reparatør flat panel

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
kim7er Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Maj-2013
Sted: dk
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim7er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tv reparatør flat panel
    Sendt: 11-August-2016 kl. 11:51
Ville høre om der er nogle som kender eller vil anbefale at få kigget på mit Samsung 46" 8005 det bliver ved med at brænde mine kondensatorer af.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10581
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 12:51
Ja, det vil jeg bestemt anbefale dig at få kigget på.Wink

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7237
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 16:48
Hvor tit bliver de brændt af 😁
Til top
kim7er Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim7er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 21:18
De første 2 kondensatorer satte jeg i december og holdt til juni derefter 2 nye holdt 3 uger og de sidste 2 1 uge. så det er ned af bakke, skal lige siges at efter den første udskiftning forsvandt mit internet og de funktioner der hører til DLNA og WIFI .
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 22:01
Har du brugt gode kondensatorer?
Altså lav egenmodstand og højt temperatur?
Og ikke mindst med en højere spænding end dem der var i fra starten!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 22:13
Til top
kim7er Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim7er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 22:18
har købt ved Brinck i KBH regner da med de er gode, men er da nogen andre i kan anbefale.

Til top
kim7er Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim7er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2016 kl. 22:19
Købt "billigt" på Ebay fra Kina?
http://forums.parallax.com/uploads/attachments/68957/102236.jpg
ligner da ikke dem men ved aldrig.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 00:15
Oprindeligt skrevet af kim7er kim7er skrev:

har købt ved Brinck i KBH regner da med de er gode, men er da nogen andre i kan anbefale.

Nu er der stor kvalitetsforskel på kondensatorer! Der er ikke nok at aflæse data på dem, og så bare købe de billigste. Som Klaus skriver: Har du valgt nye med højere volt/højere timetal o.s.v.?

M.v.h.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 00:28
Min bedste anbefaling vil klart være at få overdraget fjernsynet til dets rette ejermand - den kommunale genbrugsstation!
Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kim7er Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim7er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 10:59
Tak for svar men hvis i ved hvad der ikke er godt kunne i så ikke fortælle hvor i køber kondensator der er gode. 
Min bedste anbefaling vil klart være at få overdraget fjernsynet til dets rette ejermand - den kommunale genbrugsstation!
Klaus
Klaus  ved ikke om du er seriøs eller du joker. Men overflødig det var det svar du gav.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2016 kl. 11:15
Oprindeligt skrevet af kim7er kim7er skrev:

De første 2 kondensatorer satte jeg i december og holdt til juni derefter 2 nye holdt 3 uger og de sidste 2 1 uge. så det er ned af bakke, skal lige siges at efter den første udskiftning forsvandt mit internet og de funktioner der hører til DLNA og WIFI .
Hvordan konstaterer du at de er "brændt af" ?
Og er du sikker på der ikke er andre der også skal skiftes?

Mvh. JørgenT
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu