|
SOLGT S: NVIDIA Shield Tablet K1 16GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-August-2016 kl. 20:49 |
Hejsa,
Har en Nvidia Shield tablet K1 til salg. En af de bedste android tablets på markedet. Jeg får den simpelthen ikke brugt så tænker at den skal videre så en anden kan få glæde af den. Den står i perfekt stand med original embalage. HBO: 1000 kr plus fragt Befinder sig i Hjallerup, Nordjylland. mvh Jacob
Redigeret af mylle - 15-August-2016 kl. 21:28 |
|
![]() |
|
renediffie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2016 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg byder 1.000kr.
Kan dog ikke afhente da jeg bor tæt på kbh.
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Noteret
|
|
![]() |
|
AndyJeps ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Byder 1100
|
|
AndyJeps
|
|
![]() |
|
Noteret. Lader den køre til i morgen mandag klokken 20:00
|
|
![]() |
|
renediffie ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-August-2016 Status: Offline Point: 2 |
Jeg byder 1400
|
|
![]() |
|
AndyJeps ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23 |
Ups det var vildt meget for en brugt, en ny koster 1500 så her står jeg af.
|
|
AndyJeps
|
|
![]() |
|
Renedifie har højeste bud.
Jeg sender en PM
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |