recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Defekt Sub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Defekt Sub

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rasmusnielsen95 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-December-2011
Sted: Søvind
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusnielsen95 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Defekt Sub
    Sendt: 13-August-2016 kl. 11:32
Hejsa.

Jeg har en Infinity hps 500 sub som har spillet perfekt i mange år , men nu er den begyndt at blive lidt underlig. Nogle gange er der ingen bass andre gange vildt meget eller slet ikke hvis jeg så lige røre lidt ved knapperne den har på fronten kommer den nogle gange og kun i kort tid.

Håber der er nogle der kender til denne model og kan hjælpe om det er noget der kan laves eller den er færdig.

Mvh Rasmus
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af rasmusnielsen95 rasmusnielsen95 skrev:

Hejsa.

Jeg har en Infinity hps 500 sub som har spillet perfekt i mange år , men nu er den begyndt at blive lidt underlig. Nogle gange er der ingen bass andre gange vildt meget eller slet ikke hvis jeg så lige røre lidt ved knapperne den har på fronten kommer den nogle gange og kun i kort tid.

Håber der er nogle der kender til denne model og kan hjælpe om det er noget der kan laves eller den er færdig.

Mvh Rasmus
Kender den ikke, men service manual med diagrammer kan hentes her:

Mvh. JørgenT
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusnielsen95 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 12:55
Mange tak . Har været inde og se den og sådan noget forstår jeg slet ikke :).
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 19:53
Løs forbindelse? Jeg ville nok starte med at rense de nævnte knapper og se om det hjælper. Prøv først med lidt "kontaktmassage" - sluk for den og drej/tryk gentagende gange frem/tilbage og op/ned på alle knapper.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusnielsen95 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 20:30
Tak for rådet . Har lige haft fronten af og gjort ren og masage på alle knapper . det er stadig det samme :(
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 22:58
Har du helt simpelt prøvet et andet kabel?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmusnielsen95 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2016 kl. 23:05
Ja den er afprøvet :) . Det er som om noget ikke virker ordentligt for når jeg røre lidt ved knapperne på fronten så kommer den nogle gange
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu