|
Defekt Sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasmusnielsen95 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2011 Sted: Søvind Status: Offline Point: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2016 kl. 11:32 |
Hejsa.
Jeg har en Infinity hps 500 sub som har spillet perfekt i mange år , men nu er den begyndt at blive lidt underlig. Nogle gange er der ingen bass andre gange vildt meget eller slet ikke hvis jeg så lige røre lidt ved knapperne den har på fronten kommer den nogle gange og kun i kort tid. Håber der er nogle der kender til denne model og kan hjælpe om det er noget der kan laves eller den er færdig. Mvh Rasmus
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
rasmusnielsen95 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-December-2011 Sted: Søvind Status: Offline Point: 35 |
Mange tak . Har været inde og se den og sådan noget forstår jeg slet ikke :).
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Løs forbindelse? Jeg ville nok starte med at rense de nævnte knapper og se om det hjælper. Prøv først med lidt "kontaktmassage" - sluk for den og drej/tryk gentagende gange frem/tilbage og op/ned på alle knapper.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Tak for rådet . Har lige haft fronten af og gjort ren og masage på alle knapper . det er stadig det samme :(
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Har du helt simpelt prøvet et andet kabel?
|
|
![]() |
|
Ja den er afprøvet :) . Det er som om noget ikke virker ordentligt for når jeg røre lidt ved knapperne på fronten så kommer den nogle gange
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |