|
Er købt.. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2016 kl. 18:37 |
Nogle der ligger inde med en billig ipone 6 .. må gerne have defekter ,,
Har fundet en ... Redigeret af miaj - 18-August-2016 kl. 23:37 |
|
|
|
![]() |
|
Thermighty ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har èn. Den 8 måneder gammel. Har en lille skade i bunden af front glas. Altså uden for displayet, så ikke noget der genere. Derudover er glasset helt nyt, så ingen ridser på front.
Lad mig høre hvad du vil give. Det er 64 GB sort model. original kasse medfølger. PS. ingen garanti mener jeg, da glas er udskiftet èn gang. Der medfølger kvittering alligevel.
|
|
Mit Setup
JVC DLA-HD350,Arcam AVR30, Arcam BDP 100, Kef Reference 3 Kef XQ 5.1setup: XQ 30, XQ 10, XQ 50c,XQ 60b,Sony A8, |
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
Hej Thermighty ,,
Hmm vil helst ikke byde hehe ,, ved du har en ide om hvad du vil have for den ,, med ser der er en der har samme nye tilsalg her på siden ,, for 3600 så der i mellem vil jeg skyde på ,, 1800-til hehe ?? |
|
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
bjorndeluxe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2016 Sted: denmark Status: Offline Point: 2 |
har en med 3 covers du kan købe til 4000kr :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |