|
Hjælp til nyt grej |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Erik123 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2016 kl. 11:07 |
Hej med jer,
Har efter lidt betænkningstid besluttet at hoppe på streaming toget - og håber i har mod på at give lidt gode råd og fif til hvad det kunne være. Jeg har et par ganske gode front højtalere som jeg ønsker at tilkoble (Audiovector M3i Signature). Jeg ønsker derfor en streaming forstæker som kan "trække" disse og ved ikke om nogen har erfaring med Sonos Connect AMP til højtalere i af denne kaliber? 2x55W lyder ikke af meget - men som sagt har ingen erfaring med dette. Denon Heos understøtter desværre ikke (endnu) Yousee play som jeg ønsker at benytte som vært - ellers er både pris og ydelse en tand bedre. Håber i har mod på et par gode råd i forbindelse med dette. |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1247 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er selv gået en lidt anden vej, med en Chromecast og så en gammeldags stereoforstærker. Det giver efter min mening lang større muligheder for forstærkerdelen (og gammeldags analoge forstærkere får du næsten smidt i nakken på DBA og guloggratis).
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |