|
Flytte salg |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
H.Thoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2016 kl. 14:21 |
I forbindelse med flytning har jeg lidt grej i overskud.
Det sælges udelukkende pga. Den nye stue ikke egner sig til surround, og derfor nedgraderer jeg til stereo Pioneer VSX-921 surroundreciver. Rigtig god stand, dog har jeg ikke original emballage. Den har altid stået frit, og ikke været presset på nogen måder, da vi har boet i en lejlighed som er meget lyt. Specs. Kan ses på linket http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Home/AV-Receivers/Pioneer+Receivers/VSX-921-K Harman Kardon HKTS 11BQ 5.1 højtaler sæt. Inkl 4 originale standere. Et dejlig sæt, som jeg har været glad for. Det er i en god stand, og alt tilbehør medfølger, som standere, væg beslag, subwoofer kabel. Det er med de store satellitter, og en 10" subwoofer i portet kabinet, med 200watts forstærker Da jeg ikke har den originale emballage mere, foretrækker jeg afhentning :) 1000kr for forstærker 2000kr for højtaler sættet |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |